Disegni di i zitelli per u ghjornu di a Vittoria

U 9 ​​di maiu in parechji paesi, cumprese a Russia è l'Ucrania, hè un vacante impurtante - u ghjornu di a Vittoria di e truppe Sovietici in a Gran Guerra Patriòtica. In u 1945, questu ghjornu porta una nova vita à un grande quantu di persone, libberu di l'oppressioni di i fascisti, perchè sempre è sempre in a memoria di i veterani, participanti di l'hostilità, è di i so numerosi discendenti.

Invece chì i participanti veri di quelli terribbili avvenimenti sò carienti in ogni annu, ùn hè senza mancanu impussibile di fà scurdà di a so exploit. Ancu i zitelli, da i primi anni, anu da capisce chì Ghjustu di Ghjustu significà per i so aviani, è ciò chì una ghjuridica di u populu sovietu hà realizatu più di 70 anni fà.

I paisani è i maestri facenu oghje ciò chì permette chì i rappresentanti di a ghjente più generale cuntinueghja d'onurà a memoria di a Gran Victòria è ùn mai più micca scurdate di l'heroisimu di i so antenati. In questu praticamenti in tutti l'istituzioni educattivi, l'attenzione suficiente hè pagata à l'educazione patriota di i zitelli, chì cumprese, tra a listessa cosa, storii nantu à a Gran Guerra Patriòtica è a festa di l'avvenimenti timed for the Victory Day.

In particulare, in parechji scole è ancu guerrieri, i competizioni per i zitelli sò urganizzati annu, dedicate à a celebrazione di u Vittore Ghjuvanni. I figlioli maiò facenu cunzezza in u talentu littirariu, presentendu pueti, poechi è storii nantu à u tema militare di i so scritti. U zitellu, per turnu, sò spessu parte di parte di cumpetizioni d'arti, per quale, cù i so parenti, creanu boni disinni nantu à u tema pertinente.

In questu articulu avemu dettu chì i zitelli di u ghjornu di a Vittoria si pò sculaccià in u scintu è culori, è chì elementi spessu inclusi.

I dipinti di i zitelli per u ghjornu di a Vittoria

I ciprésti di i zitelli è i zitelli più avanzati, cuncessu per fassi cunse cù questu vacanze impurtante, in a maiò parte di i casi sò i saluti. Puderanu esse illustrati nantu à una cartula di cartuni piuma à a mità, o nantu à un fogliu di carta stampata, chì sò affissati nantu à a basa di a cartolina dopu a registrazione.

In certi casi, un dibellu di u zitellu per u ghjornu di a Vittoria u 9 di maghju hè un pianu di felicità. Spessu in questa forma feghja u travagliu pè a mostra di a scola, per aduttà i so pareti per l'epica di a festa.

In quelli dipinti, i carnati sò spessu illustrati - fiori chì sò un simbulu di u ghjornu di a Vittoria. Inoltre, u travagliu di i picciotti è i ghjovani pò esse includendu altri attributi di questa festa, chjamate i:

In quelli casi, quandu u zitellu face u duminiu di gràzia di a so visione di u Vittore Day in a Gran Guerra Patriòtica, invece di creà una carta di salottu, pò reproduce una situazione di pianeta, un modu o altre in relazione cù l'avvenimenti di u passatu.

In particulare, i picciotti è e picciotti sò spessu a participazione di i suldati suvietà in l'albitate è a scunfitta di l'armata di l'armata, u ritornu di i soldati di l'Armata Russa dopu a vittoria, a felicità di i veterani è anu glurificatu i meriti, chì puscia a fossa di un suldatu unknown è cusì.

L'idee uriginale di i dibaccios di i zitelli per i culori di u Ghjornu di a Vittoria è u lapis pudete vede in a nostra photo gallery: