Chì ùn fà micca in Pasqua - signa

Signs and beliefs are the wisdom and observations colectivi di parechje generazioni di i nostri babbi, per quessa ùn hè micca valenu ancu di trattà cù indulgenza è superficialità. Signori di ciò chì pò esse micca fatti in Pasqua ùn sò micca cunnisciutu à tutti, ma questa festa hè veneratu ancu da questi chì ùn sò micca veramenti chjucchiati di chjesa.

Chì ùn pò esse fattu di Pasqua è perchè?

I Signori di Pasqua ani micca solu à u ghjornu festiu. Anu osservatu durante almenu trè ghjorni, cumprese a Pasqua è dui ghjorni dopu. Tradizione, i festi cristiani crescita sò celebrati per 3-7 ghjorni. Perchè, esaminendu in l'indagine chì ùn pò micca esse fattu durante a Pasqua, devi esse cunsideratu chì i segni anu osservatu durante trè ghjorni.

Oghje pò pudemu sente di i nostri alminze è i rappresentanti di a generazioni maiò chì ùn pò nunda pò esse fattu nantu à Pasqua, ma in a maiò parte di i casi si fa riferisce à parechji tipi di travagliu - lavatu, cusutu, knitting, cleaning, farming. Cunsigliu Ortodoxu sò cunsigliati per posponà i casi chì sò pussibule, per ghjorni dopu à a fine di a simana festiva.

Se una persona si mette in ghjorni di travagliu per ghjurnali di travagliu o quì hè una bisognu d'avè qualchì travagliu, sta pratica hè eliminata. Per esempiu, à a maiò di a renza, anzianus o zitelli, a chjesa hè fidila per questa materia. A bposera riguarda u travagliu chì hè inutile in una festa.

A siconda seconda prucessione impurtante à ciò chì ùn pò esse fattu di Pasqua hè di circa visità u cimiteru. Hè cresce chì nantu à u Diu di u Cristu di Diu, l'ànghjuli di tutti i morti si ncontranu cù Diu, per ùn avè micca esse disturbatu di stu ghjornu. Per questu causa i cristiani Ortodoxi anu un ghjornu specialu di cummemorazione di i morti - Radonitsa . Tradizionalmente, questa festa parte di u 9u ghjornu dopu a Pasqua. Per cunvenzioni, in relazione à a sema di a speranza, i visitati à i fossa di i caratteristi sò pospostate à u primu domudu dopu a Pasqua.

U restu di e prublemi tocanu à u cumpurtamentu moralu di i persone di a festa di Pasqua:

  1. Hè impussibile di disputa, ghjurà, cundite, sì in còllera, pensate à e cose dolce, mettite, mock people. Un vacante luminoso si deve esse cunnisciutu è purtatu cù un corpu purcu, affirmannu amori è misericordia à l'altri.
  2. Ùn hè micca indispensabile di u sessu di e vacanze è sopratuttu à cumprenda adulteri. La Pasqua hè a più alta vacanze spirituali è ùn valuta, è i piacè carnale infine l'purità è l'loftiness di questi ghjorni.
  3. Ùn pò micca esse tristi è scuraghjiti, ùn importa ciò chì pò esse parechje. A risurrezzione di Ghjesù Cristu hè a speranza di felicità è gioia, u pirdunamentu di i peccati è a resurrezzioni di a luce in l'anima. A dispramentu hè riferite per i peccati mortals, per quessa, ancu in una situazione di vita difficili, si deve riduceranu à Diu è prezi per a salvezza.
  4. Dopu a festa, ci sò assai platti di Pasqua. In u nisunu casu si sò micca ghjucati in a spalla. In particulare u cummerciu di cunsacrati in u tempiu. Ancu l'intesa d'omi cunsacrati hè generale annantu à l'animali è l'uccelli.

Per risponde à a dumanda per chì nunda pò esse fattu di Pasqua hè micca difficult, da u Ortodoxu è da u puntu di vista mundiale. Hè cresce chì Ghjesù dopu a morte andò in un altru munnu è prima hà annunziatu a gioia di a so risurrezzione. Resurrected, hà datu tutti i penitenti i pardonu di i piccatori in u nome di u Patre. Hè per quessa l'alegria brillanti ùn pò esse tacatu da u travagliu duru, i piacè carnale è i pinsamenti pecchè. Parechje à parechji fidiri o aderenti di altri religioni refuse u travagliu è tristezza sti ghjorni da u rispettu di u tormentu di Cristu è a fede sincere di millioni di cristiani.