Cuzco, Peru - attraversu turisticu

Cuzco hè una di e cità più grande di u Peruviu è u centru di a pruvincia di u stessu nome. Inoltre, hè a cità più antica. Grazie à e numerosi scavi archeologi chì sò longu à u so territoriu, sapemu chì a ghjente hà postu più di trè mila anni fà. Naturmente, a storia ricca di a cità hè riflessa in a so apucale è a vista, chì avemu da parlà à stu articulu.

A voir à Cuzco?

  1. La cathédrale (La Catedral) . Sta catedrale hè statu custruita in 1559. Custruzione cuntinuava, simuimagine, circa centu anni. Frà i tesoru principali di sta catedrale hè u ritrattu di Marcos Zapata "L'Ultima Cena" è u crucifissi - "U Signore di i Terrefatti".
  2. U temple Korikancha (Qorikancha) , o più preferitu, i so ruins. Ma in fattu prima era u templeu più riccu è più bellu di i peruviani. Tutti quelli chì sò parte di questu hè u fundamentu è e pareti. In ogni casu, stu locu hè sempri cunzidiratu unu di i principale attraversu di Cusco.
  3. I Ruini di Saqsaywaman . Hè cresce chì per u Incas stu locu era di impurtanza strategica è hè stata aduprata per i cummanda di cummattimentu. Diversi avvenimenti riligiosi sò stati quì. I peruviani credi chì Cusco hà a forma di un incante sacru Inca - pumas. Cusì Saksayuaman hè solu u capu di un puma.
  4. Tambomachay (Tambomachay) , o u Tempiu di l'acqua . Eccu un modu di bagnu fattu di petra, induve l'acqui sottu. Sicondu a legenda, era quì chì u Gran Inca hà fattu e so abuluzioni.
  5. A furtizza di Puka-Pukara (Pukapukara) ùn si trova non solu di Cuzco. U so nome significa "fortizza roura". Per l'Incas, era un impurtante centru militare, cù l'aiutu di quale era pussibule di salvà a strada chì porta à a cità.
  6. Tempiu di Kenko (Q'enqo) . U nome di stu locu hè traduciutu cum'è "zigzag". U stessu tempiu hè un rocca calcariu, cù parechje nicchie, passi, passini, etc. I Mite di Zigzag meriteghja un attentione speziale, sicondu quale, probabilmente, u sangue hà fluvenu in certi ceremonii.
  7. U mercatu Pisac . U mercatu hè situatu in u paese di Pisac , vicinu à Cuzco. Hè cunsideratu u mercatu più famosu per l'artisgiani tradiziunali in u paese. Quì pudete cumprà u vestitu, ghjuvintù è tutte sse cose da fà manualmente. È in i lochi di nutizie vi cuntene l'exotiche di frutti è ligumi.
  8. U cumplicamentu di u temple di Ollantaytambo si trova in u paese omonima. I tempii sò custruiti di enormi blocchi. À u listessu tempu, alcuni di sti blocchi sò solu ghjughjenu in un ordine caòticu nantu à a custruzzione. Ci hè una parolla chì i incensu ùn hè micca avutu u tempu di portà a custruzzione per esse cumpreta.
  9. A cità di Machu Picchu hè situatu in u Valle Sagre. Ci sò parechji impurtanti per i tempii incensu, palazzi è agriculi agriculi, è ancu com'è edificazioni lucali.
  10. Complecità archeologica di Raqchi . L'attrazioni principalu quì hè u Palazzu Viracocha. Sta grandiose struttura hè unica, in l'architettura di quale l'incasciate usà e culleghje. In più di vede, vede i bagni incas è una stazione artificiale.