U gattu, l'acidu spedutu, ùn pèrdite micca a fede in a ghjente!

Ricurdativi di a famosa cita di a Storia di Saint Exupery "U Piccinu Prince": "E persone scurdate di sta verità", dissi la Vurpi, "ma ùn si scurdanu: sì forever respunsabule di tutti quelli chì anu tamed"?

Alas, u patronu di stu cute gatto, micca solu l'impunite u ghjallu di a casa, dopu avè tamedatu, ma ancu spressione vicinu à l'acidu!

Malgradu u fattu chì sta storia tràggica venutu à l'estiu, diventa pubblicu solu ora. Ci hè chì l'amichevule cusì, chì solu volia un pocu alimentu, l'amori è sentenu attaccatu à quarcunu, di colpu si mette innecessariu in casa.

In u risultatu, ùn hè micca solu ghjucatu fora di u limitu, ma ancu hà verificatu l'acidu per sapè da sicuru - l'animali ùn hà micca surviglià è ùn saranu micca strati. Ma u ghjattu, aghjustatu in l'agunia, anu truvatu un corpu indilente è indifferenti in a strada - una passer-by donna hà pigliatu l'animali torturatu è u purtonu à u veterinari.

Pensate chì questu hè u cuntenutu felice? Ùn avà hè statu ... Dopu stu mumentu u purgamentu di u cat era solu un principiu! Ci hè chì u veterinaru ùn hà sappiutu esattamente ciò chì tratta u so patronu di quatente pazienti è l'antibiotici prescritti "à u random". È ancu di più - avissi cunsigliatu à una donna per ùn salvà micca un cat, è immediatamente mette à dorme.

Comu esse probatu d'avellu, di u trattamentu inept, a salute di u gattu era vicinu à a vita è a morte, chì u medico-meditatu hà avutu cun infurmazione. Ma a donna ùn rinuncò è truvà una clinica benigna per u so amicu novu, chì hà spicializatu à dà l'animali una "seconda chance à a vita" - cura di malati terminale, anziani è supravviventi di cruelità.

Dopu i mura di a nova casa, u ghjattu foru immedatamenti u nome respetuosu - Sir Thomas Truheart (da Trueheart English - upright).

Per più di un mesi, Sir Thomas Truhart hà ricevutu analgistiche è antibiotici, persistendu sopra a intervenzione kiruritica è endings di ferita. Ma più importantissima, ellu mai perde una fede in a ghjente per un secunni, ma ancu avè i cose da elle in elli.

"Tommu cun curaghju tutta l'attestazione passava tutte e prucessu", l'impiegati di a klinica dìssenu: "E, pese à u fattu chì a so credulità è amicificazione hà quasi u costu di a so vita, stu cumpagnu purred e sincerely kissed all the people who took care of him!"

Avà u ghjattu ùn sò sempre aduprendu a riabilitazione in a clinica di furmatu è tutti ponu furnisce patrullamentu à Sir Thomas Truhart.