Ciliegium interno

Barley - inflammazione purulente aguda di u saccu di u pilatu o glandula sebacies (suduri), chì si trovani à u puntu di u seculu. L'internu di l'orzu à l'ochju hè una inflamazioni di i glànduli sebacies chì sò in l'internu di a vuccata. Per assicurà chì ùn ùn hà micca tornatu à voi constantemente, avete bisognu di scuprite u mutivu di a so prisenza.

Perchè l'ostru internu vene?

I casi di cebalu internu in a pinnula superiore pò esse:

I sintimi di cebalu internu

I signali più evidenti:

  1. U primu signe di cebada hè prucia, dolore, vermiculite, puffiness e inchori di a vuccata.
  2. Duranti a tenza di a pula, nascita una gravità particulari (perchè se qualcosa ùn impedisce à chjusu o apertura l'ochju).
  3. À pocu di ghjorni ùn ci hè una condensazione. Certi volte ci sò parechji.
  4. Nta stu bumpu si prisenta u capu (pimple), chì dopu à parechji ghjorni hè apertu è da ellu puse pus (ùn pò micca esse strammatu, avete bisognu di vede un medico per chì u pusonu ùn vene micca in u sangue è ùn sò micca ingaghjati).

Dopu avè sapendu a causa è sintomi, avea da definitu di sapè a modu di cèrcanu l'ordi internu.

Trattamentu di orzu internu

Ci hè parechji tipi di trattamentu per cebalu internu:

U trattamentu deve esse accuminciatu nanzu, quandu a prima sintomatologia di a maladizioni appareru. In regula, prima di tutti, ananas antibacteriali è ungnei per l'ochji sò utilizati. In l'orzu, l'ungüinu antibacterial hè appiicatu à l'area infaurita, un bagnu caracteristicu di a vuccata, almenu 3 volte à u ghjornu finu à chì i sintomi ùn vanu di sguillà, ma micca menu di 5 ghjorni, ancu s'ellu i sintomi anu scurdatu prima. Cù cuntaziunitis bacteriale (uguuggiu rosu cù una purulente di alta), ci sò insinati 2-4 volte di ghjornu finu à chì i simpunziati scorrivenu completamente, per almenu 5 ghjorni consecutivi. Hè mpurtanti ricurdà chì à qualsiasi frasi antibacteriali è ungulates, è ancu per l'antibiotici di l'accumenza sistèmica, i battiri puderanu sviluppà l'estabilità in casu di a discontinuazione di trattamentu immediatamenti dopu a splutazioni di sintomi, in quale casu, a droga antibacteriali ùn sera più efficace.

Or, quandu infineurizazione hà iniziatu, avete bisognu di lubricate cù 70% d'alcohol etitlico (avete bisognu à diluisce da un pocu cù l'acqua) per 4-5 vittori à ghjornu. Se ùn avete micca aiutu, è a maladressi prugressa, hè necessariu di trattà i focu cun 30% solu Albucid , hè ancu pussibule trattà cun dexamethasone (intarrà in l'ochju sachet una sola goffra 3-4 volte per ghjornu).

In quantu à u metudu tradiziunale di trattamentu, bisognu di mischjà a mità di vetru di zucchero d'aloe frescu cù una vetra di meli (calce) è mità di una tazza di cavalli naturali. Bei una cullizzioni prima di manghjà. Mantene stu pruduttu in a fria.

Se u trattamentu ùn avè micca aiutu, è avete sempre una quistione, cumu tratta l'orzu internu à l'ochju, avete bisognu à vultà à l'ophtalmologu. Hè esaminatu u vostru occhiu è prescriva una seria di teste è u trattamentu prufessiunale.