Malati di pappagallo

A maiò parte di u tempu in cundine naturali, i pappagalli passanu in attivu muvimentu. Volenu, saltanu, scavalca in brani è rami, è in e ligne di tali pussibulità ùn anu micca. Ancu u travagliu, incù u tempu, l'immunità debbule, è i pappagalli ponu parechje malatie, cumpresa questi periculi per l'omu. E infizziamentu di questi animali pò esse divisu in trè gruppi principali: infittivi, non contagioso è invasivu, chì hè, causatu da i parassiti.

Malati non-contagie

A malatia non-contagiosa più cumuna in piojosi ponenu o pezzi. Stu fenominu si prevene per u stress, draft, scantu brutale, l'avutu, a solitude o l'alimenta improperi. Se ùn piglià micca e misure, uttene u ghjucazione di u plumaje ghjunghjenu l'usu di u pappagallo. Dopu un pocu tempu l'avianu si mantene senza piume, più preciasi sò stassi solu in i posti à quale u pico ùn pò micca ghjunghje. Un altru ragiunonu pò esse parasite - àvuli di scàbia. In un caso abbandunatu, ùn saria micca pussibule di disperse da i ticks, perchè à i primi signali di a malatia di u pappagallo, immediatamente cumpiava una disinfettazione completa di a cellula.

Periculosi à i pappagallo e l'obesità. Doppu à l'alimenta abbundante, l'avianu cumincia à suffocate, ùn guasi micca volte, chì porta à cirrhosi di u fianu. L'acelli piumati ùn sò micca ripruduce. Vientu cura da l'obesità pò esse di cambià a dieta. Avissi duveria più di frutti, freschi è legumi freschi. Inoltre, l'acellu sò spessu ponu esse liberatu da a cage.

E malatie micca infittivi sò inclusi oviposizzione. A causa di contusione o infizzione di a cloaca cù bacterias patogeni, l'ovu ùn pò micca esse ghjochèndulu, stuck in the oviduct. Ùn li permettenu micca l'ubligatoriu per liberà di u litteru. Accumuleghja, avvilinatu l'ave cù toxine. Sì u propietariu di l'allevatori micca intervene, ella muriri pi causa di espansione. U mutivu di a difficult imposition pò esse l'ovu assai vastu stessu. Ùn hè micca difficiule per aiutà un pezzu: in una cloaca hè necessariu di introdaverà uni pochi oliu, oghje u stomacu cun acqua cale è oghjently massaggi. Allora a donna hè stata messi in una casula cù una littera rotonda. À quarchi ordu, l'ovu vi esce. Sì ùn sì, avete bisognu à avè pigliatu cù pinzeri.

Avveru hè una causa cumuni di malignità in pappagalli. Dunque, a quistione di ciò chì pà alimentà un pappaggiu hè assai impurtante. I sintumu di a maladoca di u pappagallo in questu casu sò assai notiati: sete, diarrea, alpinti, cramps, letargiu. Per esclare l'ugliu da un alimentu di qualità pobuna, un tubu di gomma hè inseritu in questu. Un pussare inexperiencede cù questa tastere hè improbabile di trattà, cusì hè megliu di cunfondà u veterinari.

No menu più freti chì deve di trattà cun e malatie da i pede è in pappagallo chì si suscitonu degne per danni mecnica. Certi fratturi sò caratterizati da una pusizione antinaturale di i membri è di e inzucellazione, è i fratturi aperti sò ancu prufunnu. Detendu u sangue cun u cuttighja di cuttuni umiltatu cù perossu di l'idrogenu, è pusendu un pneumaticu (stick o big match) in un ramu pusatu in una pusizioni naturali, è dopu per 10 ghjorni un vesu di gesso.

A malatie non contagiosa inclusa avitaminosi, malati di pappagallo (creazione è foliate), stinpi e diarrea.

Invasion

Oghje cù alimenti d'una qualità pobla o cun cura insufficente per a ghjanda, i piojosi sò infatti cu coccidia, helmintie, sarna ticks e puffers. In più di l'aghjustimentu, chì accumpagna a malatie infizii di i pappagallo, l'acelli sò amminati cun morte. À i primi signali di a malatia di a frebba, urganiscia à u veterariu.

Perchè sti malatii di i pappagalli sò spessu encounti è u trattamentu devenu esse misuratu subitu, cumprate preparati per vetaptech, cum'è ciclizina, pipiparazze adipatu, perpetru è preparazione insecticida per u trattamentu cellulare.

Infirmazioni

A causa di e malatie di l'intestinu, l'ochji è parechji tumuri in pappagallo sò spessu infezioni. Osp-diphtheria, salmonellosi, paratifoidi, a tuberculosi è l'aspergillosi sò malatii infittivi chì pò causà a morte d'una mascota, per quessa, hè impossibile trattà in modu indipendenti.