Kate Middleton entria un discursu communiale in una reunione cù i malatie di l'osteria di i zitelli

Oghje in Gran Bretagna, una settimana di salute di i zitelli nascite. À questu sensu, u Palazzu di Buckingham in u so situ web pubblicatu un video in u quale u caratteru principale hè Kate Middleton, visitendu l'ospiziu di i zitelli. In u video, in più di a manera chì Kate passa u tempu cù i zitelli dolci, i televidenti anu ancu pussutu vede un snippeta di parlà chì era diretta à i genitori di i zitelli sick.

Kate Middleton incù i zitelli

A aiuta qualificada hè a cume in a lotta contru i malatii

U video hè stata data da questa anni, quandu Middleton visitò a clinica in Kudenhama. Chì Kate ùn solu ùn paria cù i zitelli è hà participatu à a fabricazione di diverse articuli in a sala di arti terapia, ma ancu parle cù l'assistenti. Dopu à a riunione cù i sughjetti attraversu, Middleton hà datu un discorsu in quali eranu sti paroli:

"Quandu u zitellu hè malatu, è ancu incurable, questu hè questu quellu chì pede pò fà. Credu chì ci tocca à tuttu per allistà u destinu di questi famìglie. Hè per quessa scambià diverse ospiti in diverse cità di a Gran Bretagna, per chì i nostri paediatori puderanu esse uttificata, chì hè assai impurtante. Vogliu crideunu chì u persunale chì serve l'ospizzioni faci tuttu in u so putere, perchè deve di quale parechji preziosi, i parenti passanu cù u so figliolu.

Dopu quì, Middleton si vultò da e pantaloni per tutti:

"Moltu prestu celebremu una settimana di salute di i zitelli. In u nostru paese, assai voluntieri chì aiutanu à i zitelli in a lotta contru i terribili malatii. Mi piace assai per sapè quantu parechji persunitei quantu pussibule per questi citadini. Sì senza elli, senza u so travagliu, assai puderà esse impossibile. A mo nomene, vogliu ringrazialli per u so travagliu dedicatu, chì me fai per l'admirazione.
Kate Middleton in una reunione in u ospiziu in Kudenhama
Leghje ancu

Barbara Gelb commented on Kate's words

Dopu à l'affirmazioni di a Duchessa di Cambridge, a pubblicazione pubbrica una entrevista cù Barbara Gelb, direttore generale di Ghjente per short Lives, un ospitale chì Middleton assistitò à principiu di l'annu. Hè ciò chì erani in l'entrevista di Barbara:

"A sapi sicura chì quandu i paisani sò infurmati di un diagnòstu terribili di u so ziteddu, ùn sò micca solu in cunfużjoni, ma in gran confusion. A maiò parte di tuttu ciò chì l'importa di u mumentu di ciò chì pò esse à salvà u so zitellu. Per parechje, questu hè cusì imprevisu chì ùn anu micca capì ciò chì tocanu à fà. Hè per quessa, e parolle di Kate sò assai impurtanti. L'ospiti cù un postu di qualità sò una di e cose più impurtanti chì deve esse in questu casu. Tali istituzione sò u sustegnu chì i genitori necessanu assai. Hè assai impurtante chì i cliniche ùn sò micca solu di prezzu, ma ancu assai positivu, perchè parechji figlioli viranu in elli per più di un mesi.
Kate Middleton