A pressione sistolica è diastòlica - chì hè?

Per definisce e causazione di poca cumpurte, u diagnosticamentu di i malatie cardiovascular, a presenza di sistolica è diastòlica hè spessu valuta - chì hè, ùn tutti ùn sapianu, ancu s'ellu anu utilizatu cunsevuli cunsevuli. Hè nutate chì di avè almenu una idea generale di u significatu è di u mecanicu di a furmazione di pressione hè assai impurtante.

Chì significarà a pressione sistolica è diastòlica?

Quandu si metta a prissioni di u sangue da u metudu corpusivu Korotkov, u risultatu cunsiste in dui numeri. U primu valore, chjamatu a pressione suprana o sistolica, indica a pressione chì u sangue esercite nantu à i navi à l'ora di a cuntrazzioni cardiaque (systole).

U second indicatore, a pressione di a bassa è diastòlica, hè a prissioni durante a relaxazione (diastole) di u musculu di u coru. Hè furmatu da a riduzzione di e vapuri periferiali.

Sapendu chì presenza sistolica è diastòlica significa, pudete sculaccià cunvinzioni nantu à u statu di u sistema cardiovascular. Cusì, l'indici più altu dipende di a compressione di i ventrizzi di u cori, l'intensità di l'ejection de sangue. In stu modu, u livellu di pressione supirria indica a funziunalità di u miocardiu, forza è ritmu cardiavascular.

U valore più bellu di a prissioni, a volta, depende di 3 fattori:

Inoltre, u statu di a salute pò esse ghjudicatu per calculà a distanza numèrica trà a pressione sistolica è diastòlica. In a medicina, stu indicatore hè chjamatu pressu pulse è hè cunsideratu unu di i biomarchi più impurtanti è impurtanti.

A norma di a diffarenza di a pressione sistòlica è diastòlica

In una persona sana, a pressione di pulse deve esse à entre 30 è 40 mm Hg. Art. è ùn esse più di u 60% di u livellu di pressjoni diastolica.

Per u valore di u valore cunzidiratu, unu pò ancu darà cunvinzione nantu à u statu è a funziunalità di u sistema cardiovascular. Per esempiu, quandu a pressjoni di u pulsu hè più altu ch'è i valori seti, una pressione sistolica numerosa hè osservata cù un indi diastolicu normale o diminuitu, u procensu di anzianu di l'organi internu hè accelerata. A maiò parte di tutti, i ribona, u cori è u core sò influenti. Hè nutate chì u puliticu eccessivu, è per quessa - pressione sistolica è dighja diastolica indicanu un veru rischiu di fibrillazzioni auronichi è d'autri patologii cardali associati.

In a situazione inversa, cù una pressione di pressu bassu è una diminuzione di a diffarenza di a pressione sistòlica è diastòlica, hè stissu credi chì ci hè una diminuzione di u voluminu di u ciclu. Stu prublema pò esse realizatu nantu à u sfondate di fallimentu di cori , l'estensi aòrticu, l'ipovolemia. À u tempu, a resistenza à a prissioni sanguinia di i mura vascular periferali hè più largu.

Quandu calcule a pressione di pulse, hè impurtante prestu attenzione à a cumpletta di i valori normali di a pressione sistolica è diastòlica. Ideale, nantu à u dialò di u tonòmulu, i numeri 120 è 80 sò sottumessi per i figuri superiore e bassine, rispettivamente. Ci hè parechje variazioni minuri, secondu l'età, stile di una persona.

A risuranza di pressione sistolica spessu provoca hemorrhagie in i cumbuglii, iqujosi ischemic, hemorrhagic . L'ascension di a pressione diastòlica hè carcu di malatie cronica di i riziette è u sistema urinale, una violazione di l'elasticità di i muri vascular.