U narcicoli - crescente è cura

Narcissu hè una pianta bulbosa di a famiglia Amaryllis. Fa riflessa à parechji anni di piante piantini, cusì pò esse spessu vidutu in l'area suburbana. Forsi u fioru havi addivintatu a so popularità grazia à u mitu anticu grecu di quandu un ghjovanu nome Narcissu ùn pò micca esilla di a so riflessione in l'acqua, perchè ellu murìu à a spiaggia, è in quellu locu s'arrisca una fiore di bellezza estremosa - narciso.

Spos'autri ghjacarii

Un locu per fraccionarii narcisi ùn hè micca difficiuità di ricuncilià, hè abbastanza chì u territoriu hè relativamente fèrtilu è buccatu. Hè impurtante per evitari i venti aperti di u spaziu. U situ pò esse assulanatu è ligatu à pocu pressu - in u sole daffodils sarà splendore, ma in una ochja petra fugliarà più. U tempu quandu hè megliu per plantà narcisi, vene à a fini di l'aostu o di prima settembre. A piantaghju laterali ùn hè micca indeseziu, postu chì ùn anu micca avutu u tempu d'arruvinà prima di friddà. I bombi sò basgiati à una prufundità trè volte di a so magnitudini, observendu una distanza di circa 10 cm à u fondu di u burchju, u primu un pochuci hè spulatu per migliurà a drenaje.

Trasplante è ripruduzzione

In un locu, di mediu, u narcissus crecianu à 5 anni, dopu ci hè un piriudu quandu hè necessariu di trasplantà narcissus, cum'è crescenu è cumincià à sviluppà pitanti. Traspurtati narcissus un e un mezu mesi dopu à a fioritura, quandu e foglie sò digià vultatu u giallu, è e novi radici ùn anu micca rimessu. À u stessu tempu, hè pussibule ripruduci un ghjacciu dividendu l'arbulu. Doppu l'excavazioni di u focu hè divisu in parechji parti, trattatu cù un stimulante crescente è pezzi in caseddi cù un sustrato. Ma di più spessu narcisi sò sproputati in una manera vegetativa.

Cultivazione è cura

U narcoli pò micca bisognu di molte energie à cultivà è cura di elli, hè abbastanza per seguità a rigioni standard. In u prucessu di u narcisi chì cresce esse fecundati, sò generalmente à cinqui fugliale supplementu per annu cù fertilizzanti minerali - in prima primavera, durante l'emergenza di pedunculli, durante a furmazione di corpi, durante u fiore è à a fini di l'estiu. Cuscenza per di fifili hè ancu acqua, ma micca regula, ma solu duranti u fiore o in tempi assai calda. Cusì, i ghjappulini anu spusonu, a quistione hè legittimi - què next? I ghjardinari scumpressate i flussu sfruttati prima di i sardi, cumu a pianta gasta assai nutrienti in a so maturazione. Ma e foglie à u cuntrariu ùn pò micca toccu, finu à ch'elli morse. U narcoli di l'invernu sò assuciatu bè, ma di siccati di scappata cun i frosti ripetuti pò esse chjucu, perchè u situ di piantazione hè megliu per cuparti .

Pesti e malatie di narcisi

Prima di cultivà lampi di narcisi si deve esaminatu è sguassate di suspetti, ma questu ùn hè micca sempre una guarantiscia di l'assenza di malatia. A maiò parte di spessu ci sò tali malignità di narcisu com'è una cattivi batterica, fusariosis, mosaicu dolce. Per un mantenimentu preventivale hè pussibule prucessione narcissus after florissant una solu suluzione di coure - 10g per 1 litru di acqua, questu ammontu hè abbastanza spraying 7-10 metri di u situ.

Da i pesti di cipolla, i capi di cipolla è l'àzimi di razzi sò in perillosa. U fugliale hè attatu da i massi dung, per questa versione di fertilizzante per i narcisisti hè cacciata. Per a prevenzioni di droghe "Aktar" o "Fitoverm".

U narcoli in u giardinu hà bisognu di creà ritmi pittorescenu cun cura propria, ma hè cunsigliu di cultivà e so intersezzione cù altri fiori, per esse primule, tulipani, jacinthe. U ranchi di fiori dura solu 2-3 simane, tutte u restu di u tempu di l'estiu in u situ sò i so fiori amarilli, chì sanu solu sianu chjappi da i paisani.