Malati di tomate è e misure di cuntrollu

U pumadori chì sviluppanu, i vignaghjoli di camioni sò in facciuti cù variità di e malatie di a pianta, è per quessa hè bisognu di cunnosce e misure per cumbattà di e cose per salvà a cose da aspirazione. Spessu a malattìa pò esse impeditu da u metudu di prevenzione, è tutti i sprayings medichi ci anu rializatu à u tempu. U trattamentu di i pumati di i malatii hè capaci di eliminà completamente l'incidenza di Solanaceae o di suspendìte se a perdizione hè digià stata. A maiò parte di i pumati sò propensi à i malatie fungii, ma infizziosi sò assai più menu.

Cancu bacterial

Sta malatia pò aiutanu à a pianta - è l'arbulu è i frutti. Ci hè una infezzjoni da materiale di siveranza di pratiche impurtante, a mancanza di cultivazioni di a terra è a rotazione di culturi. U processu di u pumadoru da e so malatie hè realizatu ancu in u primu stadiu - quandu preparanu e semi di sante. Sò stati manteni in una risposta forte di permanganatu di putassiu è siveru in crescente coperto cù cinti o cal.

Testa sera

Una di e terribbili malatii di u pumadoru, in u pianu apertu è in l'invernamentu, hè infezzjoni da phytophthora . Cù sta scunfitta, tuttu u culti pò esse murutu, se u trattamentu ùn hè micca cuminciatu à u tempu. Ma a prevenzione hè ancu micca l'ultimu postu. Hè assai impurtante, à l'iniziu di a staghjunali o dopu à u culloru di vaghjimu di u giardinu per pudè aduprà a terra cù un capu di leia. Bonu per questu propiu è fustu di lignu da u fornu.

In nisun casu pudete almacenà residu vegetale - sò tutti brusgiati o purtati à una basura. L'ingrossimentu di u piantaggiu, a mancanza di pasynkovaniya, u tempu chjucu u principiu à u fattu chì a phytophthora sviluppa assai rapidamente.

Per quessa, hè dumandatu cumu cumplessu cù l'abitudini sanitarii in a pianta, in u tempu di sfracicà e disposti innecessarii, evitenisce u spicchendu freti, in particulare in a tarda. Inoltre, hè bisognu di observà una rotazione di culturi - per micca di pruduce u pumati induve si trovanu l'acquazione (tomate, aluberi, patate) l'annu passatu.

Dopu i preparati chimichi per u processu, u sulphate di cobre hè spessu usatu, in u quale e razzi sò sottumessi à u pianta, è i piante sò spuljati cun un intervallu di dui settimani. I prutezione fungiforme di i pumati crescenu in un invernu è a terra aperta sò bè, dà à u trattamentu si sò sbuchjati cù cinni ogni trè ghjorni. Un pianu hè solu ghjustu nantu à i pianti, perchè chì a droga cumporta u follatu. Questu aiuta à reduie a concentrazione di e spori di phytophthora.

Casatu Marinu

À e malatie di u tomate, in l'apertu, è in u pezzu chjusu tutti i tipi di spedinu di spedinu, anche si in invernatori sò più frequenti. Sta maladie causa u fungus, e foglie di i pianti sò cuparti di manciari, secchi è prestu prestu un tipu di polvara, chì, cù u più frecu L'aria hè spargugliera à l'arbureti vicinu.

A prutezzione di i pumati di tali malignità in a rinnuvamentu regula di l'aire in u vitale (ventilazione), pasynkovanii, rinunziamentu di parti malati di a pianta, spraying "Fundazolom" o "Oksihom". I residenti vegetali sò brusgiati, a terra dopu l'infizzione hè disinfestazione cù Phytosporin o chlore di calce.

Tutte e malatie di i pumati pò esse impeditu o guariscenu in u stadiu iniziale. Per quessa, in u tempu di l'estiu ùn duvete micca di rilassate, ma u risultatu supirava e so aspettabbili, à u cuntrariu di quelli chì ùn vogliu micca cura di carni animali verdi.