Atocha

  1. Adresse: Piazza Emperador Carlos V, 28045 Madrid
  2. Phone: +34 902 32 03 20

L'Autazione di Atocha in Madrid si trova à mezu à i so fratelli: pudete di sicuru sapemu chì ùn ci hè micca sta strada in nuddu altru. A materia hè chì l'istazione Atocha ùn hè micca solu una stazione di ferrovia, ma ancu un giardinu botanicu. E vinite quì ùn solu micca i quelli chì anu bisognu à andà in un locu cù u trenu, ma ancu verificà a bellissima pianta, si sò in una cafe quasi vicinu à un giardinu tropu, vedi l'sculture originali chì adornanu l'stazione.

U nomu "Atocha" hè traduciutu cum'è "drok", ma l'stazione ùn hè chjamatu micca in onore di l'arbulu, in l'onore di a porta, una volta localizata quì, è poi adupratu. Hà ricivutu u nomu u 9 di frivaru 1851.

Da Atocha in Madrid, furmalli surtite per Toledo, Aranjuez, Guadalajara, Segovia, Escorial, Avila, Cuenca, Alcalá de Henares. 13 linee di treni di cunfini converge. Arrive here and the subway.

Storia di a custruzione

Autazione di Atocha in Madrid ùn hè micca solu u più grande, ma ancu u più anticu. Hè struitu in u 1851 per l'ordine di a riggina Isabella II, publicata u 6 d'aprile di u 1845. A custruzzione hè stata dirigata sottu a tutela di u marchese di Salamanca, è l'autore di u prugettu era l'ingenieru francese Eugene Flachat.

L'estazione diventò u locu di l'arrivata / partenza di i treni chì cunghjuntanu Madrid à Aranjuez, da quì u trenu à a residenza reale, situatu in Aranjuez, partiu. In a gente stu trenu fù chjamatu "strawberry".

In u 1891 l'stazione hè stata danada in u focu. In u 1892, hè struitu un novu stazzione di stazione, designatu da l'architettu Alberto di Palacio, unu di l'ingegni di u prugettu era Gustav Eiffel, l'autore di u simbulu legendariu di Parighji. Dopu questu, era statu ricustituitu ripetutamente - per 100 anni, a capacità di a stazione ha crescita 4 volte.

A Stazione ferroviaria in Madrid Puerta de Atocha hè dividita in 3 parti: l'stazione di treni internaziunali è interiore Puerta de Atocha, l'estazioni suburban Atocha Cercanias è l'estazione di metro Atocha Renfe. L'estazione di metru si trova sottu l'avventura di Ciudad de Barcelona.

L'esterno di l'stazione

Mentre pudemu osservà oghje, l'estazione hè diventata relativamente recente, in u 1992; A ricustruzzione era culligatu cù i Jochi Ulìmpici, realizatu in Barcellona. L'intrata à l'stazione hè imbruttata cù 2 sculture di i capi di i capretti - unu cù l'ochji aperti, l'altru - cun chjusi.

L'antica stata di stazione - quella chì u giardinu botanicu hè oghji situatu - hà mantendu u so distribuzione originale. Li culori lisici di a facciata, linii limpi è una torre in diamante, decorata cù relighi antichi facenu a custruisce un ughjettu chjave per photographizing. L'elementi strutturali di l'antica stazione sò fatti di u brique rosu è a pittura naturali bianca, chì hè stata minata in Ariz (a provincia di Saragozza); dicurazioni fatti di terracotta, in armunia cù i muri. U stilu internu hè eclectic. L'altezza di a nave hè 27 metri, u span hè 48 metri, è a durata hè 152 metri. U burlatu hè stata fatta in Belgio da un sistema rìgidu. U bastimentu hè custruitu in a forma di a lettera U, chì hè parte aperta diretta versu a piazza di u mpiraturi Carlos V.

Un salottu di a pianificazione muderna hè statu custruitu per u trenu veloce Madrid-Sevilla. Un alloghju redone, chì in fattu hè una stazione - u sicondu principalu attratore di a stazione è a torre di u clock. A prossima di a custruzzione di l'stazione hè un monumentu à i vittimi di l'attu terroriu di u 2004.

Giardinu botanicu

U Giardinu Botanicu (micca cunfidatu cù u Giulinu Botanicu Reale ) occupanu 4000 m 2 . Hè situatu direttamente sottu à u stadiu d'attrachju. Prima di quì ci sò stati modi per chì i treni sò ghjunti, ma dopu a ricustruzzione per a "receptione" di e treni i stagni novi era custruiuti, è l'anzianu s'hè cunversatu in un parcu.

In u giardinu sò più di 7 mila piantini accaduti speciali da l'Asia è l'Australia è viaghjinate più di 550 spezie d'animali è d'occhi, à u pesciu è di a furesta in dui stanzi cusì cunghjunghje è boni (altri circa 22 spezie). Quì cresce i graneddi felici, varietalli arbusti è palmi; I camini sò rivenuti da u mosaicu, ci sò assai banci nantu à elli, induve i visitori di l'stazione vole per rilassate. Intrudu u giardinu botanicu hè megliu da u Paseo de la Infanta Isabel.

Infrastruttura

Atocha hà una struttura infrastrutturali - ùn sò e stati, cafè è ancu discretti. Pudete pudè chjamà a stazione un shopping è centru d'entretenimentu. Ci sò dinù alcune hotel cù a pussibilità di pagallu una stanza per ogni ora. A proximità di l'istazione hè un panzunamentu ben equipatu è una strada di taxi.

Stalls d'entruazioni è d'espera

Per cumprà u bigliettu, avete bisognu à esse circate induve esse sia fatta:

  1. Centro de Viaje - Sti l'uffizoni di u bigliettu ponu accattà e biglietti per ogni trenu è per qualsiasi numaru, pagamentu in modu di dirittu o per carta. Per cumprà un bigliettu necessariu per avè un documentu d'identità cun voi. Prima di introduverà u bilettu, avete bisognu di u vostru bigliettu cù u vostru serial number; quandu hè signalatu nantu à u taburete - pudete andà à u cuntattu di u bigliettu per u bigliettu. U bigliettu per i treni d'alta veloce in quale pudete cumprà imbarcu cù traversu dopu à Cuenca o Toledo, travaglia cum'è Centro de Viaje.
  2. Venta de Bilettes - spiaggia, chì vendenu i biglietti per i treni commuter. Ci sò fàciutu di distinguishà di l'altri: sò situati vicinu à i turnstiles è anu un signu rumanu è biancu. Paga per a compra di e biglietti in tali sconti d'efectivo pò esse solu in cash.

Ogni passaghju pò ancu esse acquistatu in màsseri vending, ma sò spessu difettu. Autazione Atocha pò esse acquistatu (è ancu allughjatu o scambià) è i biglietti per i treni chì partenu da l'estazione di Chamartin, è vice versa.

A sala di stanza hè di entre 2 è 3 manere, induve pudete avè ottinutu dopu à passà u cuntrollu (u cuntrollu hè struitu dopu à l'attacchi terroristi l'11 di marzu di u 2004, quandu l'stazione era notoria). Ci hè un pianu cù un schedariu di traficu di furmà. Tutte l'infurmazione hè indicatu micca solu in spagnolu, ma ancu in inglese.

Ogni u travagliu di l'stazione

Infurmazioni per quelli chì vulianu utilizà l'istazione Atocha com'è un centru di trasportu: l'urdinamentu di l'operazione di l'estazione stessa - da 5 à 1 a mo ogni ghjornu. Càmeres di almacenamento operanu finu à 22,40. Ogni annu pò esse acquistatu in i ghjorni di ghjennaghju trà 5,30 à 22,30, u ghjornu di findi da 6,15 à 22,30.

Cumu à l'estazione?

Aghjustassi à Atocha depènni da induve site. Sì da u centru di a cità, pudete camminà à fà (per esempiu, da a plaja di Sibeles si deve dura à 15 minuti à caminari).

L'estazione pò esse acquistata da l'autobus No. 10, 19, 24, 45, 47, 57, 85, 102 o à metro - a linea di ligna di luci (linea No. 1) d'Atocha Renfe. Quelli chì ùn eranu a Madrid ùn hè micca u destinazione finali, ma una stazione di passaghju, deve sapè cumu fà cumu da l'aéroportu di Madrid à Atocha. Pudete fà cusì: