Cimiteru di Almudena


L'Almudena hè un cimiteru in u livante di Madrid , u più grande di a cità è una di i più grandi in tuttu l'Europa occidentali: hè stituutu chì più di 5 milioni sò sottumessi. Coperta un territoriu di più di 120 ettari. Ci hè chjamatu dopu à a Virgen di Almudena, patrona di Madrid. Esistivu per più di 130 anni, da 1880, è era crescente significativu in u 1884 da causa di l'epidemica di colera.

U cimiteru hà un certu appruvamentu ominu è hè dovutu à sta attrazioni turistica populari. Hè situatu nantu à una muntagna è hè divisu in 5 "terrazzii", ognunu di quale hè 5 metri sottu u prelinu. U cimiteru hè divisu in 3 parte: a Necropolis, l'Anticu Cimiteru è u Novu Cimiteru.

In u Dia di tutti Santi, ci sò parechji visitatori à u cimiteru.

Cimiteru

Unu di l'attraversu di u cimiteru hè u funerale di "Thirteen Roses" - tretze ghjovani è donne (sette d'elli eranu minori) esecutatu durante e repressioni contru i rèttanu di l'regime di Franco. Altru attrazioni hè a capella in u cimiteru.

Quale hè enterru in Almudena?

I rutti di Repubblicani esecutati da i Francofisti, è u Franco-esecutatu da i Republicani: u cimiteru ricuncò quelli chì ùn puderanu cunghjocanu in a vita. Ci hè ancu un memoriale dedicatu à a Diviżjoni Azulu - a "Division Blu", chì battete duranti a Siconda Guerra Munniali in parte di a Germania Nazi. Dolores Ibarruri, attivista di l'uppusizione di l'emigrantu di a dittatura Franco, u capu di u Partitu Cumunista Spagnolu, l'autore di a famosa frase "¡No pasaran!" U l'eccillamente famoso chì dice "U populu spagnolu prefiere murite in situ, in casu chì vive in i so ghjornu" hè ancu enterru.

I restu di Manuel José Quintana, u poeta spagnolu è a figura pulitica di e guerri per l'indipendenza spagnola da a Napoleonica Francia, u scrittore intruitu Vicente Alesandre, u scrittore spagnolu, u Premiu Nobel di littiratura, Alfredo di Stefano, u presidente honorariu di Madrid è di parechji altri politici famusi, artisti, scrittori è altre artisti.

Cumu fà à u cimiteru?

Pudete ottinisce u cimiteru cù metro - vi pudessera apale in l'estazione di La Elipa, andà à a prospecte di Daroca circa 200 metri è à u dirittu vede u cimiteru. U cimiteru hè apertu per visitare da u 8-00 à u 19-00 in l'invernu è finu à u 19-30 à l'estiu.