Calceolaria da e zucca

Una bella pianta cù fiori brillanti - calceolaria - hè di a famiglia di Noricornia. In u persone calceolaria hè chjamatu una scarpa per u fattu chì a forma di u fiore hè in veru cum'è una scarpa.

A pianta hè una pianta di dui anni, ma hè cultivatu più freti cum'è una pianta annuali, postu chì in u seculu annu i fiori pèrdite a so attrazione.

Parechji ghjardinari, cum'è stu fugliu invece è bella, ma ùn tutti ùn sanu di cultivà calceolaria da e zitelli. Intendemu di capiscenu ciò chì hè u cultivo di calceolaria da e soiu in casa, è ancu in u paisanu apertu.

Riproduzione di calceolaria

A maiò spessu, calceolaria hè propagata da e cummerciu, chì sò assai picculi. Sè vo vulete chì calceolaria fighu in u vaghjimu, da poi averebbe sertà in a March. Per u fiori di primavera, hè megliu à a simile à ghjugnu.

I Seeds sò stati nantu à a superficia umita di un sustrato chì si compone di foglia o di terra turfata interspondati cù a sabbia. Per cunvenzione, prima di siminari di e chjucchi di calceolaria sò cunsigliate di misurà cun u polu di talcatu. L'additivi ùn anu micca bisognu à pezzuletta nantu à u quartieru. Coperta e peccati cun carta chì deve esse spustamenti regula. Pudete copre cù vittura o prugramma plastica. Ma à u stessu tempu, deve esse sicura chì a condensazione ùn s'acumule cù u vetru o film. Conti una pignata di e preferiti in un locu scuru è frescu.

Quandu u rostochki proklyutsya, a capacità hè trasferitu à una lume, ma in u sole di u sole di u sole. In a fase di dui foglie, duvemu eseguisce u primu saltu. A siconda subitu dopu à a furmazione di u prughjettu.

Ntè settembre, a calceolaria deve esse trasfurmata in navi più grande, pittendu a cime di e piante o sottu. Questu hè fattu per formar bè sbaddi arbureti compacti. Uveri i pianti di cuttimentu debule esse moderate è à listessa ora regulare. I mudiculate di calceolaria durante u periodu sò manteni in un locu fervidu è una sala di luci cun una temperatura di 4-5 gradi Celsius. À a fine di l'invernu, i piante sò trasfiriti à i corsi mai più grossi, pruvatu di ùn dà a bagnu di terra.

E calceolaria farfuglianti dura à dui mesi. À questu tempu, i so arburi sò cuparti di belli fiaviani fiori. A mantenenu in mente chì in una stanza chì cuntenenu calceolaria biore, a temperatura ùn deve esse più di + 15 ° C, altri, a pianta pò spuntà tutte e ciucci.

Hè praticatu à cultivà calceolaria, nò solu da i semitiche, ma ancu da e tinghje. Per questu, i ghjucatori ghjucate sò stampati è razziamente. Eppuru, ciurenu l'esemplari di st'ambienti anu da esse aghjunte di quelli chì sò cultivati ​​da e zitelli.