Patrone di "diamanti", agullosi

Avemu duverechjà à apreghjunghje a culturasi cun un mudellu simplicevule di reliefu "Pearl Diamond". Hè assicuratu per altirraniu u culo di fronte è di volta in un certu ordine. U patru resultanti hè spessu usatu per adornà e ghjuvelli è capelli .

Cumu cunnette un patrone "Diamanti perli" cù l'aghju di puntata?

U patruni di triccò cù l'aghju di tela di stu patronu di rombasi hè simplificatu. Maestri più sperimentati puderanu ligà cù sensichi addiziale, ma per i principianti, vi daraghju un urintamentu tutte di passagiu tutale di a photo, dopu à quale puderete puderà ripetiri tuttu è ligame stu dibattimentu simplice è efficace.

I seguenti simboli sò usati in u schema:

Per avè principiatu, avemu bisognu à amparà cusì à cose da i ciclichi di a face è da i spalle - facial. Allora, per fà u dirittu unu di u spinu, vulemu u filu dopu à a nostra agulla di pedicure, chjama u parlatu in u ciclu è poi solu attacheghja cum'è un frontal.

Avemu l'avutu l'altru viaghju, quandu avemu bisognu à u malu di u cicmentu frontique: vulemu u filu in fronte di l'agulla di tallo, senza avè cusùtelu cum'è u male.

Usendu stu principiu, avemu untu ogni numeru fardantu. I loidi di ancu i fila sò fatturuti in u listessu modu chì miranu nantu à u travagliu di parlà: u frontu hè cusitu à u fronte, u purl hè u locu. In cunziguenza, seguitu à u schema chjaru, avete bisognu di un patronu di "romblon", puntata cù l'agituali di tallo.

"Periculu di pearl" sò cunventionallyi riferiti à i disinni di doppiu, postu chì da u reversu a tela hè apprufittante u stessu patronu. L'associazione cun questu patronu volenu buchu, intrevu. Ùn fàtene micca, per ùn perderà questu effettu. Per priservà l'attrazione di l'imaghjini, hè megliu di simplicarmenti l'acqua e sece naturali.