Stili di vestiti d'istivi per l'estiu

À l'estiu, vogliu trasfurma qualcosa di l'airegi è luminoso, qualchissia chì dà un fresco è attrae l'ochji di l'altri. Eccu l'opzione ideali seranu i sarafani di l'estiu. Scupulanu bè cù a scenza di a figura è sò adattati per una metropole è di ricrezione fora di a cità. Quali stili di sundresses per l'estate offeranu marchi di moda? Quì sta sesta.

Moda sarafani d'istati

Sapete chì i primi sarafani appareru in Russia in u 14u seculu? E vistiti di calicuni à lumicità cù u modellu discretu eranu migliati da una donna campagnola simplice è i sarafani bianchi preferenu l'estiu à e donne di u princìfanu cù i ruffles è ricchi di ricchie.

A sarafan moderna hè notevutata per l'abbundanza di stampi è stili, ma u cuncettu di a cosa chì ferma senza cambiu - u vestitu debite dettu un corpu simplice è ùn limitava micca u muvimentu. Sposta da i costi di costura sò distinti i siguenti mudelli di vestiti:

  1. Vestitu strapless. Stu vestitu facenu un enfasi forte nantu à e spalle, cusì più adattatu per e donne cù pettini picculi è mani maglie. A zona di decollete pò esse fatta in forma di un gruppu elàsticu densu o sottucinatu da un cinturione decorativu.
  2. Sarafan cun una volta aperta. Questu mudellu hè bonu per i ghjorni calda, quandu vulete scopre è scrivite u figura. Sarafani da i tessuti fluirenti brillanti pò esse usatu cum'è un vistitu per una camicia in una cafe.
  3. Sarafani curtimi per l'estate . Scrivite da tessuti di cuttuni lattichi addisatu cù una stampa florale intensa. Quessi sarafani sò stati ammulati cù bèvuli, cinturoni è ligami complexi.
  4. Un sarafaninu longu. U mudellu ideale per vestitu d'istati. Tali un vistimentu vi porta a un momentu chì a bellezza di una donna ùn era micca in u gradu di denudation, ma in u so capricci è u viaghju.

Per fà u vestitu sceltu chjamatu armoniu, avete bisognu di sceglie l'accessori diritti. Sables, sandali nantu à una cuviera è i paleti di balleti aperti seranu significati quì. Cumplementu l'imaghja di perle maiò, braccialetti è ardi.