Martin Freeman hà riferitu in u so divorziu cù un collegiale nantu à a serie "Sherlock"

U scossu paru di u Sur e Watson ùn sò più chjucchi. Questa tinta pisanu assai i fannii di a seria "Sherlock", è i fanatichi di u travagliu di u Signore Freeman è di a so l'esse ex-mòglia Amanda Abbington.

In una entrevista recente da u Radio Times, l'actor accudò chì a so spartimentu cù a so moglia era unu di i più "civilizzati" in a storia di u divorziu stellu.

Justu prima di l'estremu di a longa avevata, a 4 tempu di a serie detective, a stampa informava nantu à u scontru in relazioni trà i cômagi chì anu vicinu à 16 anni.

Eccu cumu l'actor cuntenti à i cambiamenti in a so famiglia status:

"Sì, hè cusì! Me è Amanda ùn sò micca unati. Sapete bè bè, è avete capitu chì ùn scurdate micca i dati di a mo vita persunale cù i ghjurnalisti. Tuttavia, sìammu bè. Partiremu cum'è civiltà cum'è adulte, chì rispundanu l'altri.

Seconduce chì a coppula puderia parti amici, è ùn hè micca maravigghatu. Sò cunnessi micca solu cù 16 anni di vita di famiglia, ma ancu cù dui zitelli - una figliola è un figliolu, chì necessitanu a attenzione è l'amori di i dui parenti.

Divorciu ùn cedemu u celu?

In a listessa intervista, u cumpagnu di Benedittu Cumberbatch nantu à a serie "Sherlock" hà dettu chì hà assai piace cumu viaghja cumu Amanda:

"Credu chì ella hè una attrice di talentu è una donna maravigliosa. I amanu, è aghju sempre amatu. Ma ùn sò micca inseme, è cusì ancu succede ".
Leghje ancu

In una attitudine rispettu à l'altri, i attori sò unanimi. À quest'ora, a stella di a serie "Psychovill" è "Crimi di u Passatu" li disse à i ghjurnalisti i stessi moti:

"U mo maritu è ​​mi eranu megliu amicizzi. Partiremos, senza scandali è disputa. Stu divorziu hè a nostra suluzione cumuni. Entre noi ùn ci hè nè negativu, è aghju still love Martin.