U ghjornu di a Vittoria per i zitelli

A festa di u 9 di mumentu significheghju assai à quelli chì guariscenu i terribili anni di a guerra. Tuttu ognunu hà da rispettà e persone chì passava attraversu quellu tempu è raffranu stu sentimentu in i zitelli. Da una prima età, in una forma accessibile, avete da imprudà migliore à a storia di u ghjornu di a Vittoria.

Cumu à dì à i zitelli di a guerra?

Prima di tuttu, u babbu hà bisognu di piglià infurmazione nantu à a guerra chì è chì sò veterani. Questu serà un oppurtuniu di apprezzà a fede chì era fattu per a fine di a vittoria è di a vita pacífica di i populu mudernu.

I parechji avè da esse cunsideratu cumu à dilla à un zitellu annantu à a guerra per ùn fà scantallu. In parechji rispetti, a storia dependerà quantu anni. I prutoculti ùn devenu micca infurmazioni nfurmati wisq. Quì pudete cunfinate à i punti cumuni. Arcuni fatti stòrici anu da discussu cù l'anziani. U zitellu puderanu unepochi di dumanni nantu à ciò chì avìanu intesu. I paisani sò adatti per risponde. Hè necessariu sinsibilizà chì a lotta hè una tragedia chì hà ricivutu milioni di viti. Hè da esse spiegatu chì questu problema hà toccu tutti. Dopu tuttu, tutte e famìglie, un modu o un altru, perde alcuni vicinu à elli in quelli anni.

Pensendu chì cumu pudè qualcosa à i zitelli di a guerra, hè necessariu di ricurdà i vostri veterane cunnisciutu. Da elle pudete sèntelu una storia reale, una descrizzione di qualchì eventuali di l'anni di guerra. Questu hè micca solu interessanti, ma ancu utile. In vista di i storii di tistimuniati, i zitelli seranu imbuduci cù u rispettu per l'anziani. I pre-i genitori avianu a spiegarià da perchè sti pirsuni si meritanu rispettu, è parranu ancu di u fattu chì ogni annu anu crescente.

Per i figlioli di l'età di scole à u 9 di maiu, hè bonu per pacà viaghjate films di a guerra. Pudete vede cù a famiglia sana. Ddi mumentu chì saranu incomprensibile à i carusi, a generazioni anziana puderà esclarecer.

Hè ancu interessante per urganizà un viaghju in locu di a gloria militare. Hè bellu, se u zitellu stessu poverà bouquets à monumenti.

Se ci sò guerrei in a famiglia, in u ghjornu di a Vittoria hè ùtule à i zitelli per visità di felicità, è ancu di cunzidirati premeri è ordine, ritratti di quelli anni.