La Pineda, Spagna

Una petita cità turistica di La Pineda in Spagna, chjamata dopu à i parechji pinari chì crescenu in l'ingiru, hè 100 chilometri da a capitale di u statu. Per parechji dicennii, migliori di turisti sò quì tuttu l'annu à u restu à u restu di l'affullanza di a cità. Quì ùn pudere micca sole luxuriate nantu à e grandi platti di a La Pineda, ma hè ancu megliu, perchè l'aria hè satura cù l'olii essenziale di pinneddu di pinu. Una varietà di divertimenti, buttigli di souvenir culurite, interessanti excursioni - un vacanze in La Pineda pò esse a manera di pudè esse imaginatu in i vostri sòni!

Vacanze Beach

A maiò parte di i vacanze in La Pineda sò amatori di u mari, u sole è a renti bianca nera. U Mari Mediterraneu, lavatu e ribone di sta cità spagnola, detti La Pinede una spiaggia di luxu. Unu d'elli hè Platja de la Pineda. Si stende oghje 2,5 kilomitri, cumprendi 98 mila metri quadrati di spaziu. In questa stretchata di a costa mediterraea, prutetta da a cumuna, pudete truvà e rinforzii paradisiacali, è furnutu cù l'ultime infrastruttura di a spiaghja di a zona. A cumminazzioni di a natura virginità, pini, biancu, suli è mare hè stupendu!

In seguitu hè a spiaggia di Platja d'Els Prats. Eccu, i vitturi prefittà restu. I turisti ùn sò micca abbastanza, perchè l'infrastruttura di a spiaggia cunsiste parechji cafe, una squadra è un prugramu di i zitelli.

A più grande è più populosa hè a spiaggia di Playa del Raco. Grazie a l'infrastruttura perfetta da a zona di a spiaggia, hè stata premiata u premiu internaziunale "Bandiera Blu". A strada, a dispunibilità di una recompensa à u locu di u restore hè unu di i criterii chì i viaghjatori sò guidati da aduprendu à visità un locu micca chjaru. Di valore particulari hè a Playa del Raco per amatori di scuba, perchè es una zona speciale per questi scopi. Tutti i cundizioni per a volleyball beach, football, tennis anu creatu.

Attrazioni in La Pineda

Cum'è a più grandi di e trè resorts di Costa Dùra , La Pineda hà e so attraversu digià d'attenzioni. U simbulu di u fiumu hè un monumentu à u pinu mediterraneu. Sta stallazione decorata di u metalu si trova nantu à a strada cintrali di a cità. U passatu di u travagliu di u disignatore Shavier Mariscal sò quelli chì andà in a città di u municipale di Platja de la Pineda.

In a vicinanza di La Pineda hè una altre attrazione - a Torre di Torre den Dolc. Questu edifiziu data à u 14 ° seculu. Dui murri di a struttura sò cunsirvati, è a terza hè stata rifurmata.

Ma u destinazione turistica più famosa in La Pineda hè Aquapolis. Stu complexu di spettaculu mudernu hè sparse in più di 110 mila metri quadrati. Quì pudete passà tuttu u ghjornu, ma ancu per ùn pruvà a to manu in tutti i attraziati. Una varietà di diaporama, piani nantu à i canali aperti è chjusu, u mancu di tobogganu, una visita à una piscina cù hydromassaje è una festa in golf in miniatura sò solu una parte di quella chì l'espagnol "Aquapolis" hè prestu per offre à i clienti. È i zitelli fighjanu à piacè di visità u dolphinarium grandi.

Hè faciule assai facile per svià nantu à a cità. In ogni bus stop ci sò signalazioni speziali, induve tutti i rotte sò schematicamente marcati. Ancu se i schemi simprici sò micca cumperente per voi, l'intrepruttori chì travaglianu in quelli spuntanu tutte e detaglio.

Pudete piglià un autobus à La Pineda da l'aéroportu di Barcelona per taxi o taxi. U viaghju hà pigliatu più à una ora è media.