Belgrado - attrazione

Belgrado hè una di e cità cchiù vecchi in Europa, chì si trova in a cunfluenza di i fiumi Sava è u danubiu. Hè una città sorprendente chì simpricimenti simpatice cù u so atmosfera unica è misteriosa, è dinò una strana mestura di cultura orientali è occidintali.

A voir à Belgrado?

La Chiesa di San Sava

Hè una di i tempii più numerosa in u mondu, chì hè un simbulu di a cità è di tutti i Serbidi Ortodoxi. U tempiu di San Sava hè in Belgrado in u Monte Vrachar, induve sicondu a storia, per l'ordine di u guvernatore turcu, i reliqui di San Sava, u fundatore di a Chiesa Ortodoxa Svedese, fù brusgiata. A storia di a so creazione hè stata fatta in u 1935, ma prima a custruzione di a cattidrali hè interrotta da a Siconda Guerra Munniali, poi da a disprezzione di l'autorità suvièvuli è solu in u 2004, a cultura era uffiziale. Invece ancu chì u decoru interiore è esterno di l'edificu ùn hè statu cumpiitu à questu ghjornu, u tempiu, creatu in l'architettura bizantina, hè chjucu in a so bellezza è a grandezza. A decorazione exteriore di a catedrale hè fatta di marmura bianca è granitu, è l'internu hè aggratu cù un mosaicu. Quandu u visitatu, ùn si scurdate micca e regule di cumpurtamentu in u tempiu .

Kalemegdan Park è a furtizza di Belgrad

In a parti più antica di a cità, hè un locu famusu parcu - u Parque Kalemegdan. È in u so territoriu hè l'attrattu storicu più impurtante - a Fortress di Belgrado. Sta struttura hè statu custruita più di quattru mila e mità mila anni fa è, anche era reconstruitau più di quarchi vota, hà survigliu à i nostri ghjorni ind'un situ assai bellu. Parechji torli medievali è purtate sò stati survigliu quì, è ancu un ponte è un rolu à u lighjornu, chì anu travagliatu da più di 300 anni. Da a pratica d'observazione di a Despot Tower ponu osservà u maravigliu panorama di a cità è a cunfluenza di i fiumi Danubio è Sava.

Complexe di palazzi reale

In u 1929 in Belgrado nantu à a culletta alta di Dedin, u Palazzu Rale era custruitu. U bastimentu hè abbandunatu cù marmura bianca, s'assumiglia questu tempu. L'internu internu di u palazzu impressi à a maestà - enormi palazzi chjamati, facciatu cù una petra è decoratu cù frescoes. Un pianu cumuni di a dicurazione riali di u locu hè cumplementatu da parechji pittureviglii valinciali, cofetti, etc. In u 1930, vicinu à u Palazzu Rale era custruitu u Palazzu Biancu. Oghje palazzi sò per l'erede di Alexandru II è sò usati cum'è residenza estiva di a famiglia reale.

Musei di Belgrado

Unu di i musei chì attrau i turisti da tutta a terra hè u museu Nikola Tesla, apertu da u regnu di l'Iugoslavia sucialista in u 1952 in memoria di u grand fisizianu è l'inventuri di l'electricità. U museu Nikola Tesla si trova in una vecchia casona di u centru di Belgrad, induve assai documenti originali, ritratti, disinfranchi, disinni, lettere di l'invintori sò storichi, è di ricchezzi è di libri nantu à a so vita è u travagliu, è ancu una uricella cù e so cendizzioni.

Inoltre, essendu in Belgrado, vale per visità u Museu d'Aviazione Naziariu Serbiu. Ci hè parechji tipi di avè è l'helicopteri cunnisciuti in u 50-80, è ancu più di 130 muturi di avviò, radar è diversi equipi.

Un altru locu più pocu più visitatu hè u museu militari. Situatu in a Fortezza di Belgrado, attrae l'attinzioni di assai turistere cù a presenza di più di 40 000 militare exhibitu di e diverse tempi - uniformi è armi, simuletti di furesini, ritratti, mape di operazioni militari, pannelli è muniti è assai più. Inoltre, prima di l'ingressu à u museu esposi una immensa collezione d'artiglieria è veiculi blindati di tutta l'Europa.

In Belgrado, a capitale di Serbia, chì, da a strada, hè un paese di l'entrada senza visa per i Russi , venite à vedere i maraviglioschi chjassi, è ancu per imprese cusumetu è impurtanti.