Munti Kailas, Tibet

In una di e disciplini diffiuli di alcuni di u Tibet hè una catena muntosa chjamata Kailas. Quì, in u sistema di a muntagna Trans-Himalayan, ci hè a muntagna Kailas - unu di i cimi più anuichi in u mondu. U fattu hè chì hè circundatu di una atmosfera di segrettu, chì serà discututu sottu. I fatti principali di u Monti Kailas in Tibet sò quì.

Munti Kailas in Tibet - informazioni basica

In l'antica libbra Tibetana hè infurmata di a "preziosa muntagna di neve", chì in a traduzzione à a lingua tibetana sona com Kang Rinpoche. I chini chjamanu a Gandisishan è in a tradizzioni tibetana Bon - Yundrung Gutseg. In i paesi europei, u nomu Kailas hè generale per mezu di a nostra muntagna.

Kailas hè a più alta muntosa in questa zona, ma ùn si pò esce da solu à a so altezza. A so forma hè inusual cù four facets chì currispondenu à i costi di u mondu. A cima di a muntagna hè coronata cù un cappa di neva all year round, chì dà Kailas un aspettu even more mistico.

Quattru grandi fiuma sò fluintu di a catena muntosa di Kailas. Questi sò Karnali, Indus, Barkhmaputra è Sutlej. A mitulugia Indu dice chì hè da a sacra Kailas chì tutti i chjusi di origini. In fatti, questu ùn hè micca solu: u fiumu di a muntagna da i glacieri Kailas formanu u Lacu Rakshas Tal, da quale solu u fiumu Satlage.

Legendas e misteri di a Kailash mountain sacra

Molti misteri circundanu stu muntagna Tibetane insosicata. Ancu a so locu assai locu face a muntagna micca bè. Hà soru, à questu questu pianu, unu di i pochi in u mondu, ùn resta invucata. Questu hè sopratuttu per a vista di e religione antica. Per esempiu, l'hindu considerate u Monti Kailas a casa di u diu Shiva, è per quessa a via di i mortali hè presuntamente urdinata. I Buddhistes pensanu chì u Budditu era quì in una di e so reencarnazione, è facenu viaghjate annantu à Kailas. Inoltre, a muntagna hè reverendu da i seguitori di dui altre religioni - ghjorti è aderenti di a tradizioni Bon. Una altra versione dice chì Kailas hà criatu una certa civilizazioni assai sviluppata, perchè pare à una pirámide gigante. Sì chì per quessa, ma à i nostri tempi, u pede di un omu ùn hà ancu mancu pede nantu à a cima di u Monti Kailash. In u nostru tiempu parevanu diversi tentattivi. Italian Reinhold Messner è una spidizzioni sana di l'escaladori spagnoli volianu cunquistà l'altura, ma falleru in u prutestru di millaie di peregrins chì ibluvanu u so modu.

Rodeatu da u sicretu è l'altura di Kailash. In cunvinzioni lucali hè cunsideratu chì hè uguale à 6666 m, senza più è micca menu. U numiru exactu exactu ùn pò esse calculatu per duie raggiuni - prima, a causa di i sistemi di metudiati diffirenti, è in segundu, per via di u crescenu continuu di i giovani Tibetiani.

L'arraggiata di Kailash hè unu di l'insinuzzi notorii di a muntagna. U riprisenteghja un crack verticale giant in a parti sud di Kailash. Appressu à mezu à l'intermediu, intersecce in orizzonte è forma una croce. Duranti u sole, l'ùmmira di e rochite ghjendu in tale manera chì a croce si deviene di una swastika. Nanz'à e cenni, i disputi sò sempre in giru, sese hè accidintali (u crack era furmatu da un terramotu) o un signu da quì sopra.

È, probabilmente, u misteru più incomprensibile di u Monte Kailas hè l'uccidinamentu assai veloce di u corpu umanu, vicinu à questu. A crescita accelerata di i capelli è unghji in ogni persona vicinu à a muntagna suggerisce chì l'ora quì si serebbe assai ritimu.

È l'ultimu, un miraculu senza menu strangeru hè u sarcòfagiu di Nandu, cunnessu cù a Kailas di muntagna da un túnel. I scientisti cunfirmanu chì u sarcòfagiu hè u cavallu internu, è ancu parechji parte di a muntagna. Sicondu a legenda, in un sarcòfagiu sò in un'estasi di meditazione prufundita Buddha, Krishna, Jesus, Confucius è altri prufeti più grande di tutti e religione, aspittendu u finale di u mondu.