Trattamentu di l'anemia cù rimedii tradiziunali

L'anemia hè una malatia cunnessione cù un cuntenutu di hemoglobina in u sangue. In parechji casi, in particulare cù l'anémie moderne à moderate, hè pussibule di trattà i rimedi tradiziunali. Cù un livellu severu (terzu) di a malatia, i ricetti di a medicina tradiziunale cumplementanu a terapia pianificata da u medical assistente.

Trattamentu di rimedii tradiziunali per i sintomi d'anemia

Per parechji seculi, sò assai prudutti metudi di tratta anémie. Ogni ghjornu cù l'anemia, pudete piglià i rimedii seguenti:

  1. Pigliati in parechji canteri altieri sicchi, prugne, pasci, nocci è limone sò struciati, mette in un vasu di latti è vippiru 200 g di meli. Sè pussibule, pudete aghjunghje cranberries freschi.
  2. U pastelli, albicocchi, prugne, rosati è fichi in i prucessi uguale poveri per parechje ghjorni cun acqua foglia fridda, è passine per un macinatu di carne. Pigliate a mezora nantu à una cuccaia troppu trè volte à ghjornu. A massa deve esse guardatu in a fria.
  3. 2 - 3 volte di ghjornu per manghja 100-150 g di calabola fritta o zucca.
  4. Una insalata fresca di 100 g zitrone rossu, spermatu cù un oliu d'oliva o zucca agria, manghjatu in a mattina nantu à un stomacu vacanti.

Trattamentu di anemia di deficienta di ferru

A forma più cumuni di a malatia hè l'anemia di deficienta di ferru, chì si basa in una violazione di a sintesi di l'hemoglobina. In a dieta, u pazientu deve esse cose infurmazioni ricca in ferru. Queste sò:

Hè ricurdatu ancu per diversificà a dieta cù u scherzu, u pesciu è l'internu. Una fonti supplementu di ferru hè u muesli cù frutti è frutti.

È parechji ricetti:

  1. Cù un scupertu di rinfurzà à a forza, hè cunsigliu per piglià una cullette di melela cuciata cù u melatu prima di manghjà.
  2. A chiceria in terra chjaru in u latte (culloca per u vetru). Sta parte si deve esse pigliata in 3 dosis disposti.

Trattamentu di anemia aplastica cun rimedii folkiati

L'anemia aplastica hè spessu associata cù danni à e cipolle stemma di a spina. Cù sta forma di a malatia, i medichi sò cunsigliatu di crescenu in i cunsiglii di a proteini di a dieta, è di i prudutti chì cuntenenu: