Cumu scumpittura di u tinta da u papiu?

A sapienza di l'antica pupulazzioni dici: "ciò chì hè scritta cù una penna, ùn pò micca cut a machina". È se hè una quistione di una verità stabilita, ùn sò micca quistioni. In ogni casu, ciò chì falla si un capu, accidinamente colposata cù un punteddu in un documentu impurtante o rimpruveru, amuzanca à cast dubbitu nantu à l'autenticità di a fonte. Allora u prublema di scaricamentu di a tinta da u paperu ùn solu ùn pare micca ridiculu, ma dinò necessa un certu resourcefulness. È ùn hè micca surprisante, perchè ogni pasta chì s'hè spruta da u manicu in un locu imprevisu, hà a capacità di assicurà immediatamente à a superficia di carta, di manera permanentu di stà à sapè. Forsi, questu, a prima vista, un scontru cuntrollu ùn anu sughjutu senza risolvi, se micca per una quantità numerosa di modi effettuali.

Mètodi per sguassà tinta di carta

In fatti, i metudi chì ponu fà pussibule per sguassate l'inchiato da un papiru maravigliate cù a so simplicità è ovvia. Cusì sò quì chì parechji di elli:

U principiu di l'azzioni di tutte e cumpunimentu ottene riduce à a so applijatura simplici à l'area sbarchata, è dopu un pocu quantu di tempu, nantu à l'ordine di 3-5 minuti, u situ sputanu davanti à l'ochji.

Pensendu à quale altru pò purtà a tinta, hè impurtante sviluppà unepoche di più cumpunenti. Allora, a cumpusizioni di l'acidu l'oxalicà è l'acidu citru, hà presu 10 grammi è mestu in 100 millilitru di l'acqua, pò esse rapidamente eliminate micca solu una manca di ogni manicu, ma ancu una mancia, chì hè ritardata da un stampu è una inscription. Cusì, grazia à l'azzione di sti sustanziali, hè pussibule neunità di u tintu.

Sguassà di ogni tinta da ogni superfície di paper

Ùn hè sempre cusitu una zona sbagliata hè dipinta in un colore biancu tradiziunale, perchè a palette pò esse sferente assulutamente. In ogni modu, u prublema di cume u fracicatu mancu da u celu, u viulete, u verde, u russu è di qualsiasi altre tinta di culore hè ancu solu solu. Per esempiu, pudete utilizà u metudu chì seguita, chì esige a creazione di duie compostu. Per fà u primu, bisognu 50 ml d'acqua à a temperatura di l'ambienti, chì in turnu hè aghjuntu in petite dosi di permanganatu di potasio. Dopu à a quantità di manganese hè abbastanza è u so dissoluzzioni ùn deve esse notu, 50 ml di l'acidu precintatu chì deve esse aghjuntu à u mistu risultatu. A causa di u fattu chì l'effettu di sta cumpusizioni ùn hè micca longu, unu deve esse immediatamente l'applicà à a superficie sfucata. In quantu à a siconda mistura, i so cuntenuti include 100 ml d'acqua calda è dissoltenu in duie pillettes d'hydroperite. Dopu à tutte e preparazione, avete prima per mezu di una palla, ùn strufinà, dissemi la prima mezua assicurata nantu à a mancia, è dopu dopu à pocu seconde, scolurisce u stessu locu cù a seconda cumpusizioni.

Quandu i picciriddi chjucchi è u so primu cuneiutu cù u mondu di a pintura principia cù esercizii nantu à i muri, i genitori sò spessu preoccupati di u prublema di cume u fassi per sguassà l'inchiostru da u wallpaper . Per ùn truvà un modu efficau, certe volte sò solu per i medii cardinali, riparazioni , ma qualsiasi di i mètge più antichi seranu efficace in questa situazione.

Cusì, una variazione di a superficia di carta è u cumpunente di u manicu ùn hè impurtante. Cusì risparmiablemente solu u prublema di scaricamentu di scorri. Hè ricumandemu à ùn permettà u manchie à asciare è quasi sùbitu per trattà a zona cun un ferru. Per fà questu, avete bisognu à pusà ogni draghissima fugliale, pusendu una carta di carta in biancu, è quì nantu à sta superficia micca falata abbandunate una carta danada. Dopu à tutte e preparazione, avete bisognu di ferru u lavuratu è a mancia serà eliminata.