Comu lavà a Cashmere?

Cumu lavanu l'affari di cachemire, perchè si conserva a so furmazione originale, ùn si stalla, ùn deformanu micca, ùn saranu micca cuparti di pellets? Un paru di cunsiglii utili chì avemu da dà in l'articuli di oggi.

Cundizione per a cashmere comuni cù u mumentu di u so purtarivi. Pruvate micca chì i prudutti di cachemires in cungressu cù u cuiu di veru, suede, cinture, chì chistu pò guidà à a furmazione di pellets. Assicuratevi di lavà è purifichèghjenu u pruduttu prima di guadagnà a so prutezzione di e poluzza è insetti.

Cumu lavu a Cashmere correctament?

A Cashmere li piace à lavà in acqua calda (circa 30 ° C) cun un detergente limu. A cura di i prudutti di cashmere, usa powders blanchi chì sò cuncreti per articuli di lignu o di sita.

Dopu dissoluzza solu u detergente, rinfrescenu u pruduttu di casseur è a lavare cun movimenti luminu. Ùn aghjunghje micca forza indispensèvule, ùn l'impruduveranu micca, ùn lascià fermu fermu, per ùn micca deformà e fibberi di u tela. Dopu lavà, rinfriscati a cachemire parechje volte in l'acqua di a stessa temperatura (questu hè impurtante, postu chì e cose pò esse quede da a causa di differenzi di temperatura) finu à chì a scuma hè tutta sana. Apretu pianu è scattene u pruduttu nantu à una superficia horizontale. Questu hè cumu si a cosa si stalla. Rice fatta è cachemire ùn deve micca impastatu dopu à siccà.

Pudemu lavà a Cashmere in una lavatrice?

Sì, se furnita da u fabricatore. Pudete prestu attenzione à l'etichetta, siddu avemu accertatu un modu simili di lavare, utilizate un modellu dilicatu o pè e di l'articuli di lignu è di sita.

Ùn hè micca pussibule di lavorari capanni da a Cachemire, per regula, in casa. Ma se l'etichettivi nantu à l'etichettu permettenu di fà questu, utilizate i raccuntate quì sopra. Ricurdativi chì in i cundizzioni di u lavugliu di casa, u mantellu pò dà un forte persistente.