Chì u prugrammi neveru à brilla?

Tutti sapemu chì i prudutti d'argentu perdi u so brillo cun tempore, diventenu annantu è scuru. Per vultà i vostri ornamenti prediletti à a so bellezza uriggini, ci anu da esse cura di periò. Fighjemu cumu pudete purtà un colpu à a casa per quellu chì brilla.

Cume a tavaria di tavamigghia?

Parechje maestri di coppiu viaghjate u cubicciru fattu di l'argentu, compru una volta o per un pezzu o ancu ereditatu. In a vita di i ghjurnati, puderebbenu micca usendu, ma puderebbenu solu per e ferii famigliali. Un ghjornu stessu scopre chì e furchetta di sporta di bracciale è i spese sò scoprati o scurizei o in generale negra. E questu hè duvutu a cura impastante è u cullettivu di tavulinu di città.

Perchè l'argentu hè un prugettu rotolatu, ùn pò micca esse pulita cù l'agentsu abrasivu è una spugna dura. Ùn pudite micca lavare l'articuli in u lavà.

Mantene a prestiìna per chì ogni oggettu siavisa sipurtatu è ùn tocchi in u vicinu. Pudete mette in capasti, trasfurmendu ogni cun un napkin limu. U megliu modu hè di trasfurmà ogni articulu separatamente in lametta o di film di nutizie. Per guardà a tanga d'argentu, deve esse elettu un postu chì hè tutatu di a luz di u sole.

Puderete puru asciuttu a tavola di cignu cù parechje strumenti: Soluzione di Hagerty, Spray di Town Talk, Scuru Silbone è altri. In ogni casu, u costu di sti strumenti prufessiunale hè abbastanza bè è ùn tutti i campagnoli ùn pudemu cumprà.

Ci hè parechje modi tradiziunali di puliziai di nìuru.

  1. Un modu anticu mudernu hè una mistura di dildoe è ammonia. À u listessu tempu, a palla di denti da e so qualità abrasivu eccezziunalmenti ùn sò micca solu pura lavura, ma ancu i prudutti. Per purgà, per esempiu, una cullette di prune, hè necessariu di dip in l'acqua, è poi poitine cù pappatimi di duci è fretu cun un tela. Allora laghjuva a cullette sottu acqua currente è di asciugare cun un pappallu. Se u manicu di u dispusitivu hè impauriti cù mudelli, invece questu locu duverebbe pulito cù a listessa cumpunimentu cù un cep dentale. Una modu più mudernu di pulizia di prumuzione di zuccheria hè a pasta di tazze è un sbracciatu.
  2. Pudete puru un tabbelli di cignu di tela: poni un pezzu di tela in pienu è foglie u pruduttu, poi a rinfriscà sottu un fretu di acqua fridda è di asciugare seccu cun un napkin.
  3. Cinturini o cinti cigarette aiutà ancu aiutu à trattà à l'oscuritate di argentu. Per purgà, hè bisognu di mette una frasca chicla o cinti in un mantellu fissu è polonice-pulite u pruduttu, poi arringe è lavande secarate.

Cumu pulisce anu u zitellu in argentu?

Perchè a ghjallina di ghjuvancu duie spessu una forma assai cumpreta, po esse limpi senzillu cù un tela, ùn sarà micca pussibule di ne puru. Hè megliu per lavà cun solu solu liquid.

  1. I belli da a argentu pò esse puliti cù grassi. Per fà questu, un litru di acqua calenta aduprà 50 g di soda di cocle, sultantu u pruduttu in una solu suluzione è, dopu a persone di un certu momentu, scegli. Aduprate l'acqua neve è di asciugare cun un pappallu.
  2. Ogni ricetta per a zitelli di prutezzione di soda - in un litru di acqua fogara dissolve un st. cucchiaia di soda. In un cuntainer cun una solu solu mette una foglia di fette d'alimentariu è fassi perchè solu parechji sicondi di u pruduttu in una solu solu - è l'argentu ci prumetti in un novu.
  3. I bidisellori riceriscenu un altru modu, seguenti ciò chì l'orzeri di lignu hè limate bè. Per fà questu, pusendu un pezzu di zincu in u cuntinuu di vetru, poi pone i prudutti è aghjunghjendu acqua calda in u cuntainer cù a soda di bugie solu dicendu in a proporzione di un litru d'acqua - 1 tbsp. una cuchja di soda. I vostri ghjuvelli saranu bè.
  4. Un metuu anticu è efficafè di a pritima di zuccaru - in l'acqua cù i patate cutati pusendu a ghjuvintù è stannu pi assai ora, poi arringe è lavagna.