Vichy cell

A cellula di Vichy hè stata inventata in u 1850 in un cumunità francese, da quale aduttà u so nome. In l'annu, u patronu ùn hà micca cambiatu un pocu, salvu chì i novi culori è sfarenti sò aghjustati. È cusì - hè tutta a stissa cielu di culore biurettu, criatu da a stessa larghezza di strixxi perpendiculari (filamenti).

Usendu una Cellula Vichy

U tagliu cù a cage vichy fù originalmente utilizatu solu per tessili casa: roba di sabbia, piamassu è di casa, pannu, tovaglioli è simili. Tuttu cambiatu in u 1959, quandu Brigitte Bardot si maritò. U disignu di u boutique "Real" hà dettu ch'ellu hà fattu coscia per questa festa qualcosa ligne è simplice. E apparecchera à a tola à un bonu vestitu d'istante, sottu u ghjinochju, cun un coru di lignu è ... in una cunghjunta bianca è rossa tocca. In menu di una settimana, quasi tutti e donne francesi parevanu travagli in vestiti fatti di stu tela. Dopu questu, a cellula vichy cuminciò à acquistà impegnu, creendu una imaghjina despistata di u romantissimu rurale, inghjustificatu a gravità è u cunsirvaturismu di robba in robba.

Vaghjula di Vichy in vestiti

In i tempi staghjoni, issu disignu ha statu preferitu da parechji disinfettori. A puchina di i vaghjule avia andatu à u burner da volta, i cucuzzumi turcomani ùn sò intrattenianu. Da u tissutu à a cellula vichy oghje, pudete truvà qualcosa cosa: da u collu di cuddaru à i scarpi.

Abbigliamento in una bufalini di Vichy

Luce, mudelli di tutte pratiche "robe" o "shirt" saranu una salvezza vera in a stagione caloria. Per i amatorii di i disinfettori di stili assai eleganti offerta versioni di punta, piquantly fit and emphasizing the figure. U più impasanti, in ogni casu, sò i maxi vestiti - Luisa Beccaria nantu à unu di i so presentatori prisentatu ancu maggetti di luci di sabbia in una casetta chjuca. U calzaturi è una capucera sò selezziunati secondu u stilu di u vistimentu.

Camisa in a già di Vichy

Rècordi cù ciò chì cunghjuntanu una ghjacera di viches in camicerli è pantaloni sò circa appuntu. Pò esse:

In quantu à l'stili di camicerate, da ghjornu per ghjurnali hè necessariu di sceglie un strictu classicu, per l'imagine femminile - cute, ma mangue-lanternes è un collarlu round, è per un finesse in natura - una cammisa in una vichy cage in un stil masculinu (fugliale è cun borsa di ricci).

Pantaloni è faldes in a chjassu di Vichy

U più famosa hè a forma di classificazione di i pantaloni: limite, sparghje. In modu è l'umore, pareanu mudelli in una stampa d'inviu - informale è viva. Warm trousers in a gaiola viaghjeranu pensini à u stili pijama, mentri monochrome "cigarettes", supplementate cù mani furi, cammisa bianca è calzate brillanti, pò veni à travaglià.

Di e forme di faldes, u più cumune hè a "campana" in a largu midi.

Costumi è tuta in a gaiola di Vichy

L'imagina esse cumpreta di una casgina, solu l'appassienti fashionista sustene. Cumprà un cumpimentu di costume hè benifiziu - pudete sempre dividite è u so purtatu cù un cima o fondu à u tonu. Eppuru in a canna di vichy, però, parechje bellu frivule - secondu l'stile, pò andà per un viaghju à u cinema, cammendu à u mari o visitate u club.

Accessori in a già di Vichy

Cum'è u pede di u corvu, a cellula di Vichy pò distrugge perfezzione l'avutra. Pò esse un sacchju o una mozzetta, una bracciale, un collarinu, una bufanda o scarpi. In ogni casu, deve esse ricordatu chì per cumpensà cù qualsiasi altre cose in u patronu o l'impronta ùn valenu più a pena - a Celle di Vichy hè assai autosufficiente.