Giardinu botanicu "Andromeda"


Andromeda Gardens Barbados hè vicinu à a cità turistica di Batcheba in u Conte di San Giuseppe. Hè un di i jardini botani i più giardini di u mondu u più grande in a rigioni di u Caribe. U giardinu accumincia a so storia in u 1954 - era quellu chì Iris Bannochi, cun l'aiutu di i famosi ghjeliore di Barbados, principia a custruzzione di u giardinu in i paisoli ancestrali. Ancu duranti a so vita, u fundatore ci hà datu a creazione à l'autorità lucali, è in i 70 hè u giardinu botanicu Andromeda hè apartu à i visitori.

I pianti è dispusizione di giardinu

In più di 600 spezie di i pianti sò cullate in l'area di circa 2,5 ettari, cumprese più di cinquanta ghjente d'arbureti di palme, cumprese u parapuia corypha, chì hè cunsideratu cum'è a palma più alta (l'altepione hè di più di 20 metri), arbusti fugliale è assai fiori . Ma u Ghjenuè Botanicu Andromeda ùn hè micca solu una cullizzioni impressoria di vegetazione di u mondu, hè ancu un parc unichevale cù parechje caminari, ponti è e strade. U centru di u giardinu hè una dicurazioni cù una stagione cù l'arbuli di banyan, è per a cunvenzioni di i turisti, ci hè una cafeteria, souvenir shop, libreria è ancu una clocherera da quale pudete admirar i boni paisoli di mare. A strada, u gazebo hè stata fatta per a Regina di Dinamarca Ingrid, chì hà visitatu u Parcu Barbadienu in u 1971.

In u Jardinu Botanicu "Andromeda" pudete camminà solu o cun una guida chì ùn dicenu micca micca solu nantu à i nomi di e piante, ma ancu induve è quandu sò stati purtate. Se decide chì ùn mancà i servizii di a guidazione, ricumandemu avete acquistendu folie informazioni cù a via è attraziu vicinu.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U giardinu botanicu Andromeda hè apertu à ghjornu da 9 à 17 ore, u modu più còmicu per vene à u locu sarà cù taxi.