Museo Butterfly


La Ceiba hè una di e più grande cità in Honduras , u centru amministrativu è importante portu di u paese, situatu à e costi di u Mari Caribe. Certu, i turisti quì primu attaccanu i spiaghjoli , ma a cità pò stunà ancu à l'allughjò. Forsi l'orgogliu principali di La Ceiba hè u Museu Butterfly.

Infurmazioni ghjugna

U Museu di Piogliu Trèfani in La Ceiba hè u più grande u museu entomologicu privatu in Honduras, chì hè stata fundata da Robert Lehman in u 1996. U fundatore passatu più di trent'anni chì cullittà a cullezione - questu hè a passioni di a so vita! A maiò parte di e copii di a racoltazione anu obtrittu personalmente da Robert Lehmann (o Bob, quand ellu chjamanu quì) in Honduras. Ma assai copie chì anu purtatu di viaghji o rimbursu a cullezione di Lehman com'è u risultatu di un scambiu cù altre cullettori di parechji paesi di u mondu.

In u 2014, Robert Lehman vinnìu a so cullezzione per più di 2 millioni à l'Università Autonumiu Naziunale d'Honduras (UNAH), è, accuminciendu à ghjinnaghju 2015, tutti i diritti à a cullizzioni appartenenu à sta urganizazione.

Doppu a so apertura in u 1996 è finu à u 2014, u museu hè chjamatu Museu di Purgatorii è Insetti, è di u 2015 (dopu a vendita di a cullezione), u Museo Butterfly fù cambiatu in nome da Museo Etnologicu CURLA.

Istanzi di a cullizzioni di u Museum of Butterflies

A cullizzioni di u Museu Butterfly in La Ceiba in Honduras hè cumpostu di 19,300 spezie di foglie è insetti, cumpresi:

U più valuru in a cullizzioni hè fatta da e vechji esemplari :

Induve hè u Museu di Butterflies?

U novu museu Butterfly hè situatu à l'indirizzu di u Centro Universale Regionale à a Costa Atlantica. Pudete truvà in caru o busu in a strada La Ceiba - Tela .

Quandu a visita?

U Museu Butterfly in La Ceiba hè apertu à ghjornu di u vittime da 8h00 a 16h00. L'ingressu à u museu hè pagatu, u costu di a visita visu deve esse u tempu di a visita è u nùmeru di pirsuni (per i visiti di gruppu sò prufitti discu). In u Museum of Butterflies puderà ferà belli pochi è sènteli a sperienzi chì avaranu à dettualisazione nantu à i rapprisentanti di a cullizzioni, u so habitat è a storia di cullà in u museu.