Casa di Ceramica


A casa di cerili in Barbados (Potter's House) oghje hè un museu, un attellu è una tenda di souvenirs. Eccu avete imparà micca micca solu di a storia di a ceramica nantu à l' isula , ma ancu cun voi cù i vostri ochji una classa maestra nantu à a fabbricazione di quarchi pocu di a so spezia.

Storia di u museu

A casa di ceramica in Barbados hè stata fundata in u 1983 da Goldie Spieler. Avà a produzzione di i prudutti certi sò guidati da u so figliolu David, è u staffu ghjè digià 24 persone. Duranti l'esistenza, un picculu travagliu di ceramica artighjanali hè diventatu un veru museu in u Caribiu.

Quale cosa interessanti pò vede in a Casa di Ceramica?

Semu devi esse nutatu chì u funziunalità distintiva di a ceramica lucali hè a cunfinazione di sfumaturi blu è verde in u murali. In questu museu produsinu una scala larga assai di merchenzie - a cullizzioni basa hè circa 100 forme in 24 corsi di scelta. Eccu averebbe vede platti è taglioli, vasu, una varietà di lampa, macchi, cuparti, accessori per u bagnu è a cucina. Tutti prudutti prudutti sò di assai alta qualità è tutte sicurezza, postu chì ùn anu micca cuntenente. A salamaria è i cupuleria da a Casa di Ceramica sò adattati per lavà i lavori di microondas, è i prudutti ùn perderanu micca l'apiece originale.

I visitori à u museu anu una oppurtante opportunità per vede i maestri di a fabbricazioni è di i pittura di i prudutti. Pudete visità a buttiglia di souvenirs è ellu pudè esse cunsigliatu oghje, o ancu i prudutti d'ordine à u vostru gustu. Un futuru pare in a Casa di Ceramica pò cumprà un rigalu assai originale, chì hè un platu di ceramica especiale cù i nomi di a sposa è di u sposu è a data di a so sposa.

Dopu à visualisazione di a galerie, pudete andà à restà in u Potter's House Café vicinu, induve pudete diverteghja l 'urziati di l'autentica cucina Barbados .

Cumu visita?

U museu si trova in a parti cintrali di u statu isulanu di Barbados, trà Bridgetown è Holtown , in u territoriu di San Tommaso. Per ghjunghje, avete bisognu à voce à l' aeroportu internaziunali Grantley Adams , situatu 14 km est di a capitale. In più, per entra direttamente in u museu, ghjustu in l'ariaportu pudete rentà un caru o piglià un taxi.