Pies with sorrel - u sicretu di zuccheri stuffing

Se ùn avete micca tastatu cù l'accipiale, fate un sicuru chì hà da esse cume in casa. In particulare, perchè ùn hè micca prufittuamente prufessiunale, sopramente se u sorrel si sviluppa nantu à a vostra plot.

U sicretu di u succiliu à pienu per cunfitturi cù sorrel hè simplicemente bellu. Solu bisognu di staghjunà e foglie freschi piccati cù zuccaru, purghjite un poco è omucci u pruduttu cù a massa. Piuttostu gustu spirituale di u gustu hè sicuru d'accustà per voi, ancu s'ellu prima visite pò avè un pocu pocu spessu.

Pie cù sorrel di massa di levitu

Ingredients:

Preparazione

Un pezzu di levitu di farina di pezzu prestu si deve esse tatu da u fugliale per un tempu prima di a suppost preparazione di u cunfettu è permessa di scuzzulate. In tuttu stu tempu, sorrel, sorte, lavate è spende nantu à a siccatura à secca. Avemu lavatu a lisciera, fede ridere di e ravinicci è i tagghianu in pezzi petite.

Da a massa di cascaredda, facemu dui capelli ugguali, avè arrusicatu un pocu nantu à a carta polvorienta, è avemu sprezzatu unu di elli nantu à u fondu di a forma oleosa o un fragnu di furna. Sorrel, trasfurmà cun zuccheru è infundate immediatamenti da a cima. Scopre u pastellu cù a seconda capa, fate è tearate l'arme, fasgianu a superficia di u pruduttu cù un ovu d'oliu di batti è piazzale per foglie in un forno forte. Hè da esse stimatu in anticipu à 185 gradi. Vinti minuti dopu, u pastore sarà bruschinu è pudete scancerà da u fornu. Dopu chì u pruduttu s'hè rinfriscata ligeramente, tagliate in fette è pudete pruvà.

Comu coceranu una torta cun un acciottu - ricetta da un pasticceria curtida

Ingredients:

Preparazione

In prima, avemu a preparà una pasta. Per questu, aghjalesce a farina in un tavulinu, aghjunghje un pocu zuccaru (una cullizzioni soprapiù cù un slide), pour u polu di furmagliu è aghjunghje l'ovu di u gaddina è a mantova crescita campagnola. Spirimendu è precipitadamente avemu ubligatoriu tuttu è dividite a massa ricette in dui partenzi inugidenti. U più chjuchju hè situatu in u locu, u più grande hè colpi nantu à u largu di u fretru, u mette prima in u saccu.

In principiu u disignu di u pastoghje, distribuisce a maiò parte di a pasta curtzia nantu à u fondu di a forma oliosa per fugliale, formantia micca bassa alta. Preduciutu, seccu è anch'ellu chjuccatu di a so ziappa, cun u zuccaru restante, sparghje in a forma nantu à a pasta è distribuzione uniformi in tutta a superficia. Pigliemu a pasta congelata da u freezer è u fretu nantu à un grossneru gruzzo, distribuzendu i vernici nantu à u sorrel.

Avà ùn ferma solu à foglie una pastela di sita in un forru precuvenu. Per fà quessa, calene à una temperatura di 185 gradi è a mantene in u pruduttu per trenta anni minuti o finu à a rudeness desitvata.

Sopfete, pasticcerdu, sorrel, cheese

Ingredients:

Preparazione

In questu casu, u rimplamentu di u sorrel, cumplementu u furmagliu. Hè megliu se hè qualcosa di furmagliu fugliu chì avete bisognu à sbaglià cù una furcedda è aghjunghje à u zuccadoru di tagliati è di zucchero. Ma s'ellu ci hè nimu, pudete rubà in u pezzu è u calore più duro di u pruduttu.

Puff fasciata in dui parti uguale è ogni ghjornu spustatu. Unu di elli ci puscia à a furmazione per foglie è l'aghjunghjenu prima nantu à l'oliu, è avemu spartutu sopra à u rilassante dispostu. Coperaprimi cù a seconda stagione, stà a prutezzione di i spiculi, saccheghje u pruduttu cù un ovu fattu piccatu è fate parechji incisioni cù l'aiutu di un cutidianu filu.

Per affucà u pastellu aduparà per quattru minuti in un forru precuvenu à 210 gradi, dopu chì u calore hè ridottu à 185 gradi è avemu firmatu u pruduttu finu à avè prestu è u gradu di corro rosyu.