Cumu chjamate un brownie?

Pocu persone pudete cunfirmà chì anu vistu un brownie, ma assai credi in a so esistenza. In generale, hè cunsideratu hè un bon spìritu, chì stà in a casa, è pruteghja da i spiritu maligni. I sidici di casa ùn sò micca cumunicatori è desconfruciali, è ùn voi micca messu in cuntattu è ancu più cusì, per cumunicà cù e persone. Avà ci scrivemu cumu chjamate un brownie è fate u cuntattu cù ellu, postu chì hè sanu útil è prufittuamente. Un spiritu invisibule pò aiutà à truvà una persiane, attraversu furtuna, prutege una casa di i briganti, etc. A strada, u carattere è u cumpurtamentu di u brownie dipende direttamente nantu à i patroni è di u so modu di vita.

Cumu pudè chjamarà un brownie?

Hè deve esse stati pronti chì u drittu di cumunicà cù u spiritu hè solu u patrone di a casa. Ùn hè cunsigliatu per furzà u capu di a casa, per esse cumunicà forte, cumu pò esse pò causà sfarenti diffirenti. Hè megliu chjamà un cucciolo in un certu u tempu, cum'è i amichi ùn anu micca gustatu è nimu ùn saranu nantu à a linea. Ci hè parechje modi per fà quì, cunziddi li populari più.

Chjamate una casa in casa?

Hè necessariu di furnisce è entretendu u spiritu. Per fà questu, avete bisognu di cumprà u pane di ginger, pusere un platinu è sottu una tavulina. Allora stand cù a to daretu à a tavula unni si mette u tratta è ùn viaghja micca. Ancu s'è avete sienti nuddu lucchetti, anch'ella piscianu. Avà hè u tempu di chjamà u spiritu invisibili, ma, in nisun casu, ùn ùn si detti la palora "casa", perchè ellu hè un signu di disrespect. U megliu modu hè di dì: "Patre, venu à mè per un scatru per un trattatu". Se dopu chì sentite a presenza di quarcunu è ancu u toccu, significa qualcosa solu. Stand up straight, legs together and close your eyes. Avete dumandatu u dumande di interessu, chì deve esse risposta ancu "sì" o "nè". Se chistu hè una stituzzioni, a manu ghjustu sarà guaritu, è sì micca, a manca. Dopu à a cunveglia, hè impurtante u ricordu pè u brownie. Per questu, un pappu di gingerbrella, chì era un cracu, deve esse siputatu sottu qualche arbore, fora di l'aspen. Ùn ùn passate tali rituali più di una volta per a simana.

Cumu si chjamà brunisu cù i lapisini?

U rituali hè utilatu quandu hè necessariu d'avè cunsiglii à risolve un affare complexu. Avete bisognu di cunnosce solu se vi vanu in questa stanza di almenu 6 anni. Pigliate 6 lapis affacciati di u listessu colore. Avete bisognu di u sustegnu di un omu amatu, perch'ellu per vultà in casa questa rituali , avete bisognu d'aiutu. Ogni persona pò piglià 3 tippenni tutti, pusendu in a forma di l'lettera "P" è mantene a cima cun u pulgariatu è u mini-rigalu, ma senza sforzu. Espansione e forme per formar un rectangulu sòlidiu. Dopu quì, dicemu e parolle seguenti: "Brownie, Brownie, per mè qualcà dice (una pregunta esatta chì pò esse risposta in un'ambiguamenti). Sì "sì", poi susciteghja u ramu, se "no", da calà. Dopu questu, i lápices muvianu è dà una risposta. Cridendu u brownie cù lapis, assicuratevi di ringraziari à u spiritu per l'aiutu è dite l'addiu. Grazie à questu rituali, pudete dumandà solu 3 questione è fate solu una sola persona. Ogni rimarche importante - ùn dumandate a dumanda novu si ùn ci hè micca satisfied with the answer.

Cumu chjamate un brownie cù culleri?

Pigliate 4 cullizzioni idèntica è quelli parechji tippeddi longhi identidi di carta. Scrivite i spese cù strisce, è ricurdate i cunsiglii. Pozzu cullucuzzà in un cìrculu, apague a luce, fretce i cortini è chjude a porta. Pòviu vicinu à i spacciatoghji, cercenu i vostri ochji è dì in alta voce: "Venite, venite, maestru! Sì avete vindutu - unduplàta una cucchola è avete dinò. Se avete sintendu un ruste di carta, poi u brownie hè vinutu. Allora apri a to ochji è toccare i culluzzi, sò da friddi.