Diu di a fertilità trà i Slaves

L'Antichi Slaves pensendu chì a natura circundante cambia a so attitudina à e persone è aiutà o distrugge tuttu. U diu pagone di a fertilità, chì ricivete rigali è dumandatu aiutu à creazione di cundizioni per una vendita excellentu, hè particularmente onorevoli. Pi merità, a misericòrdia di i Purturi Cenzu, a ghjente traduceru parechji sacrifici, festivi fugliali è dimustratu u so rispettu in tutti i manere pussibuli.

Ddiu di a fertilità trà i slaves

In i tempi antichi, e persone anu dete diventate chì anu da fà cù l'agricultura è a cugliera:

  1. Avseni . Hè respunsabile micca solu per a fertilità, ma ancu per cambià a staghjoni. U diu era spessu citau in carols. Avsene era assuciatu à l'animali, simbulizendu a fertilità è a ricchezza: un cavallu, una vacca, una capra, etc. Hè rintrattile cum'è un ghjovanu à cavallu o cammendu un arcubalenu.
  2. Belun . Eranu cunsiderate chì u diu di a fertilità eslava hè rispunsabili di a vendita. I ritrattu in a forma di un vicchiareddu cun una barba luntana in robba bianca. Aiunisce à Belun è persone persone.
  3. Veles . U diu di a natura è a fertilità era rispunsevule per i cacciaturi, i cummerciale è l'animali. I ritrattu cum'è un vechju cù una grossa beard. Vélez hà parechji objeti magichi. Per esempiu, hà un oluu, è quandu ghjerau, tutti scurdate sanu tuttu. Cum'è sacrificiu, Veles hè statu purtatu toru è pecuri. Dopu à a cugliera, i slaves invariabilmente l'abbandunà nantu à u campu l'ultimu fatu d'ore, cum'è si dicia "Veles nantu à a barba".
  4. Herman . In Russia, u diu di a fertilità era più apprezzatu in u sudu. Per fà u rituali nantu à a chjama di a chjesa, era usatu un bonu di arcilla, chì avianu signali masculini evidenze. Hè intarratu in una terra secca è aspiteva a chjaga.
  5. Dazhdbog . U Diu ùn dettu solu per a fertilità, ma ancu per u sole. I ritrattu cum'è un ghjovanu herou in armatura cun una lanza. Si trasfiriu traversu u celu in un carru pruduttu da i griffoni. In i so mani ellu detti vignati rituali cù l'imaghjini di un felce. Diversi festività eranu celebrati in onore di Dazhbog.
  6. Vivu . A dea di a fertilità era ancu cunsiderata a patrona di a vita, primavera è nascita. Risucita a natura in a primavera è dà a fertilità à a terra.
  7. Idda era ghjustu . U diu era cunsideratu a personificazione di a fertilità di u veranu. Hè rapprisentatu un ghjovanu in robes bianchi. Hè sticatu cù i primi fiori di primavera, è in a so testa era una corruzione. U ghjornu di Ivan Kupala, anche in u mondu mudernu, resta una festa populari. I slaves in questa festa anu honored u diu è li fece sacrifici senza sangue.