A dea Astarta in a mitulugia

A nostra vita hè cunnessu cù a cultura antica assai più di quessa. I nomi di i dies antichi si trovanu in i nomi di l'imprese, nantu à i carte di neone, in u film, etc. Videndu u nomu bonu, spessu ùn capite micca ciò chì ghjè darrè, quale hè cunnessu cù. A storia antica stò esse cunnisciuta per esse da e sbagli, cumu esistenu a ignuranza.

Quale hè Astarte?

Astarte hè una dea chì era veneratu in tutti i culturi di l'antichità. U primu suglimentu di vede in a cunvalenza di e civilisazioni di Mesopotamia. Hè simbulicatu:

A dea Astarta era a donna principale in u panteistu di i deities, hè stata cunsidarata a patrona di e battelli è a dea sanatoriu. Ma era chjamatu solu in Grecia antica. Era statu chjamatu:

Li Fenici Nomadicate si sparghji a vendetta di a dea in tuttu u nord di l'Africa è u Mediterraneu. L'antichi anu avutu u so propiu cumprinzutu di "santità", perchè u cultu d'Astarte era in l'orgie "sagru" è a prostituzione chì fiora in i tempii. Hè stata adurata com una dea di caccia, guerra, di maternità è spessu retrata:

U simbulu di Astarte

Per tutti i paesi chì anu adurati, Astarte - a dea di a primavera era a dea di i matines è stiie di notte. Hà parechje caratteri, ma i più principali sò:

  1. Eight-pointed star, similar à i dui credi cunghjunati. U simbulizeghja a unità di u mundiale materiale è spirituali, è ottu rai sò assuciati da l'infinità. Questa stella si pò vedà nantu à l'íconos di a Mamma di Diu.
  2. Croce, finale in una sfera. Hè cunnisciutu com'è a croce copta o Ankh è personificà a vita eterna.

Astarta - Mitulugia

Sicondu leggendi sopravviventi, a dea era a figliola di Ra è aiutau li dii trattanu cù u di di putenti di u mari. Yam decidiu chì era in capu è sopra à l'altri divuti cù imposti esorbiti. Unitu, cunvince Astarte per seduce u diu di u mari, è cunvince di ellu à annunzià u tributu. Siccomu Astarte - a dea di l'amore è a fertilità era u più bellu, hà cuminciatu in amore cun un terrible Yama, è ellu annuncia a so decisione.

Demon Astarte

U rolu di a dea Ishtar in a mitulugia hà cambiatu u tempu. In i scritti antichi egiziani, hà avutu u nome Ashtaroth è era a moglia di Seth, personificà l'adultu è u supportu di u maritu in tuttu. Ma digià in l'epica nantu à Gilgamesh, seduce u caractère principale, simbulizendu l'invucabile è infidelità. Demonizazione di l'imaghjera di a dea in Ghjudei swing full. Prima di a furmazione di i Ghjudaismu, a dea Astarta era a deity di a fede prima. Ma sta riligione dichjarò una guerra brutali per tutti i dii è culte antichi. A Bibbia hà purtatu à i nostri ghjorni u mumentu di l'adulazione di Astarte, u rè Salomon, chì hè statu punitu.

Credu chì Astarte è Astaroth, u demonimu supremu di l'infernu, eranu ciuciuti. E a dea di l'amore principia à personificà:

Astarte è Baal

A maiò parte di tuttu l'Astarte hè stata adurata da i Finici - un populu numeru di l'antichità. Cù un stiluneddu nòmulu, si sparghjianu u so cultu finu à e fruntiere di u paese - da u Mediterraniu, l'Africa à u Gran Bretagna. Sicondu i so credi, a dea Ishtar era a donna di Baal, chì hè a deity di u panteistu tutale.

In prima, u cultu di Astarte è Baal foru sacrificà cunsistenti di frutti è parte di a vendita. Ma digià i Finici, chì fundaru Cartagini, custruìanu sanctuaries, induve: