A dea Ishtar - a legenda di a dea di l'amore in a mitulugia Akkadian

Molte currenti filosofichi anu più o menu una cunnessione cù e religione antica è i cultile. In quelli ghjorni, u politeismu era a norma, è per ogni sfera era una deidad particular. Unu di i famosu caratteristi di l'articuli antichi hè a dea Ishtar.

Quale hè Ishtar?

A divinità cintrali femina di a mitulugia Akkadiana hà incarnazioni in altri paesi, per esempiu, in Egittu sò cunnisciuti com Astarte, è in Grecia hè una di l'embodiments d'Afrodite. Se interessa, Ishtar a dea di ciò chì hè quì, per chì esfera responde, allura hè cunsiderata cum'è patrona di l'amore. In tutti i so incarnazioni, hè a realizazione di l'essenza femminile è di a sessualità . Hè assuciatu à tuttu ciò chì hà da fà cù u sessu, inclusa a perversione. Ishtar hè u diu di u guirreru è u dimòniu di rigidità. In spessu, hè chjamatu patrona di capelli è cortinarii.

Dedicà Ishtar vive?

Sicondu l'infurmazioni storichi, in u 7u seculu aC in u territoriu di l'Iran mudernu eranu parechji stati, è chjamà u territoriu Mesupotamia. A dea di l'amore è di a fertilità Ishtar hà avutu una grande influenza nant'à e persone, perchè u so cultu si sparghjia à diverse territorii, ma u locu principalu di a so adurata hè u regnu Akkadian. I miti ùn anu micca indicatu induve a dea Ishtar hà vicinu, ma ci hè una evidenza chì ella vinni à l'infernu è hà cullatu à u celu.

U maritu Ishtar

A donna di a dea di l'amore ricunnoscia à Baal, chì hè u diu di l'elementi in Siria. Era ancu una divinità di a fertilità, u sole è a guerra. In i tempi antichi, a parolla "Baal" era un epitetu per designà diversi dii è alcunelli di l'antichi Semites. U maritu di a dea Ishtar hà suscitatu u timore à i persone è à cajole l'ellu, hè statu ofertatu sacrifici, cum'è questi umani. Parechji stòrici cunfirmanu à Baal u primu dieu di patronu glubale. Cumpettu Ishtar hà avutu un nomu more - Baal è parechji magi è i teologici, cunzidenu ellu un dimoni infernalu infernu.

I zitelli Ishtar

Ùn ci hè micca una infurmazione affidativa di i discendenti di a dea di l'amore, ma ci sò suggerimenti chì avà u figliolu. In fattu, Ishtar hà avutu un gran numaru d'amanti, micca solu di i dii è di e persone, ma ancu animali. Hè distinata da a so misericòrdia insatiable è di a ventoosa. Hè nutate chì, per via di questu, sta deità hè stata scelta per l'omosessuali è e prustituite com'è patrona. A dea di l'amore Ishtar hà distruttu i so amori cù una passioni chì diventonu manichi pisanti. Forsi, per quessa, ùn hà micca figlioli.

Legend di a dea Ishtar

In a famosa "Tale of Gulgamesh" hè infurmatu chì a dea hà distruttu u so amatu Tammuz, chì era u diu di a fertilità. U so atti causò cunflitti cù altri celibate. A legenda di Ishtar hà dichjaratu chì, per annunzià a so culpabilita, ella hè ghjustu à u regnu scuru di i morti, rignatu da a so surella. A dea di passà per e sette porte, è ogni alleata hà dettu rigalà - a so ghjeli, chì l 'impedì di forza è putenza mistica. In u risultatu, hà intrutu in u re di regnu bulu nudu è indefiutu.

A la sorella odiata ci manca 60 malatìa è a chiusa in u palazzu, perchè ella hè turmentata. À questu tempu ùn solu a so ghjusta, a dea Ishtar pesa, ma tutta a gente di a terra, cum'è a natura spergu è l'animali, l'occhi è l'umani ùn ponu ripruduce. A deity suprema Aye accunsente a tragedia di a situazione, ordine à rende a famiglia di a so dea di l'amore. Comu un rescanu, ella abbandunà u so amatu Tammuz in u re di lariu.

A dea Ishtar hè un simbulu

Unu di i simboli più impurtanti di questa diventà hè u circhiu, ferite cù una cinta, di questu hè una stella ottanta puntata. In questa figura, u circhiu riprisenta u celu, è a stella representa u sole. U simbulu di a dea Ishtar hè un cielo chjaru chì incorpresisce a dea. Ci sò parechje varianti di stu scurvatu utilizatu per parechje scopi, per esempiu, ci hè una stella Ishtar, chì era applicata à i stampagni stampati di i guvirnanti in Babilonia, altri imagines sò truvati in i mosaici è in parechji ornamenti.

Adorazione di Ishtar

Ritu chjamatu, chì pò esse realizatu per spressione a dea di l'amore u so rispettu è a turnà per ella per aiutà. Aduprate hè tutte solu in una situazione chì ùn hè micca travagliatu da un pezzu di tempu per risolve un problema impurtante. Nota chì i principii sposti di l'influenza Ishtar - vita persunale, ma dinò aiuta in materie materiali è in parechji cunflitti . U ritimu cunsiste parechji varietà:

  1. Hè necessariu di cumincià u ghjornu in u ghjornu è ideale perchè u sole sferisce u altare. Se u ritu hè tenutu internu, ci hè necessariu di apre a finestra.
  2. Cumpriviu l'altare, chì deve esse bassu è cuparti cun un tela bianca. U megliu di tuttu, se hè fatta di sita. In i cantoni è in u centru, posanu candele bianchi.
  3. A prupietà da a cannila, chì ghjè in a manca left corner, mette una culpita cristallina china di latti. Dopu fattu un incensu cù e so erbe: 1 parte di salute è asteune, è 2 parte di calendula. I pianti sò deve esse chjucu è sguillate i fiammi à volta, affinchendu solu. In u cantu righittu vicinu, fate una statue d'una culomba bianca.
  4. Stand in e ghjinochji, è in una voce triste, a orazione d'Ishtar sò deve esse leghjite. Dopu ogni linea, hè necessariu di fà un arcu, perchè u tufu tocca u pianu.
  5. Se ogni cosa hè fatta correctamente, ùn ci hè micca penserabili dolci, è a dea Ishtar hà vinutu in cuntattu, da questa sarà una frebba. Pigliate a cuprìma cù latte, cuntate a trama è tuttu bè.
  6. Dopu quellu, vultà à a dea in i vostri paroli è li dumandanu aiutu per aiutà à risolve u problema esistenti. Assicuratevi di prummendarelli à alimentà i paludi è fate cusì sempre in i so pinsamenti. Dici addiu, alluntanate i candele è l'erba. A finestra deve esse apertutada finu à chì tuttu u fumu hè statu.
  7. Se u cuntattu ùn hè micca stallatu da a prima volta, ùn avete micca bisognu di disprezzu, è ancu pruvate una volta, solu l'oghje dopu. Hè prohibitu cumercià stu rituali più di una volta in ghjornu.