Marena hè a dea di u Winter è a morte di i slaves

A dea Slavica Marena o Mara - a personificazione di l'Invernu è a Morte, a patrona di a Notte, si scantava è dumandò a misericòrdia. Ma micca tutti i morti vènsenu cun questa anziane di vita, ma solu quelli chì eranu degni di l'eternità in u mondu di Slavi. I nostri antenati elogiammu Marena dui volte l'annu, cù i nomi di i grandi divinità pagani Kupala è Dazhdbog, è ci era ragiuni.

Marena - Mitulugia

A storia di Marena hè sorgiata da i miti antichi ariani, da unni passau à e leggende di i tribù germanique, scandinavi è cèltici. Hè chjamata a figliola di i grandi divini pagani Svarog è Lada, sia di Zhiva è Lely. Sicondu i creati longu, a deessa Marena hà parechji tituli:

U so nomu s'assumiglia à a parola "mor", chì hè assuciata à a morte, ma ci hè una teoria chì sta dea ùn interrompeu a vita di l'omu, ma l'hà presentatu in u mondu di l'eternità, hà indicatu à a so anima u modu di andà: à a vista di Navi o Slavi, chì meritassi. I nostri antenati crèdenu: l'anima insincera è impura di Marena - a dea di i slaves separa da u mondu pura è manda à e ghjente una folla di vici è miserati, dunqua rapprisentanu sta donna in diversi modi:

U ghjornu di a Deusa Marena

L'antenati crèdenu chì Marena anu pussutu 2 pussies:

Allora, Maria hà 2 vacanze in l'annu:

  1. U primu vacanze di Marena fu cilibratu in a primavera, u 1u marzu, è fù chjamatu Naviy Den o Vjunitsy. Navi chjamò l'ànima di i morti, l'essenza di stu festa hè a celebrazione di a risurrezzione di i morti, a venerazione di i spiriti di l'antenati è a Madonna di a so pace di Maria. I pagani vanu u so mortu in i monticelli funebri, rializeghja i rituali - alimentari è esercitu à l'offerta, perchè i so ancestri vivi longu in altru mondu.
  2. A seconda festa abbandunò nantu à a cascata - u 25 di nuvembre, quandu tutti i vittimi anu purtatu solu à Marena, chì hà intrutu in e so diritti Lady of the Winter. Per pruteggiariccicà, e persone di questu ghjornu passonu à i paludi è apagghiau i vintdi ardenti in i paludi. Questu, cume era, mostrà a formidiosa dea u so putere cù l'aiutu di u focu.

Simbulu di Marena in i slaves

U simbulu più famosu di Marena hè a panne di stampa, chì era circundatu di rituali speciale durante u festival di primavera di a dea, quandu a dea Winter hè stata vistuta à l'pussidenzi nordici. Questa volta i danci di balli eranu fatti, è dopu avè cundottonu una ceremonia di ardenti, distruzendu cun frati è glutine per a so tarra. E Asne diventate annantu à u campu, perchè ci era una viglia ricca è un annu bonu.

I ricchieri chjamanu dui caratteri personali Marena:

  1. U flussu di l'acqua fridice hè l'"acqua di Maria", chì personificeghja un forza fugliale in u restu temporale.
  2. U signu di Winter - 2 trianguli, chjamati "Mara-Viy", i nostri antenati anu cunsideratu desastru è periculoso.

Vélez e Marena

I nomi di i divuli pagani Veles è Maria asciuvò solu i so pussedi. Veles hè cunsideratu cum'è elettu di u mondu di i morti. In u tempu, i Slavi cumincianu à cunzidiriranu un patronu di l'agricultura, postu chì l'ancesteri sipolti in a terra eranu ancu i soprassi di una bona vendita per i nostri babbi. Ancu era veneratu da i slaves com una dea di u mondu di i morti, ma ella accettò solu valiant persone, è ricumpinsà l'eroe chì stavanu morse per a famiglia cun un bessale immortale è i accumpagnonu à Irius.

Marena è Dazhdbog

I slaves Dazhdbog anu veneratu comu un diu di grande saviezza è prosperità, è Marena, a dea di l'Invernu è a morte, fù numinatu in legends da a so sposa. In certi liggi, ella hè chjamata a mòglia di u diu di a morte di a morte di Kashchei. Preservatu 2 versione:

  1. Mara spusò Dazhbog, ma doppu a festa, era rapitu da Kashchei.
  2. A matrimoniu hè stata aduprata, ma a ghjovana fassi fughjita sùbitu dopu a ceremma, perchè amava Kashchei. È persu à Dazhbog, teme à l'ira di Perun.

Prima di l'iniziu di u clima fretu, i pagani celebranu a festa di Dazhdbog è Maria cù ritu privati. Da a paglia fècenu pupate, i ghjente parechji santò cù elli à u focu. Allora i pupi sò stati purtati in casa cù l'onuri, è si tenenu, cum'è amulettes da malatie è morte. Propra u focu, i tàvule sò stati dispostu, per ellu chì e famigghi guerrieru anu bisognu di fà paura, siccomu Marena è Dazhdbog sò cunsiderati patruni di a bontizza di u clan.

Marena è Kupalo

Ivan Kupala Slaves reverendu cum'è u diu di i fruttu terrestri, questu hè l'unica festa pagana chì hà hà subbitu in i nostri ghjorni. I giovani sò cunvinti di e festi, i ghjente piglianu corruzioni per avè l'acqua è scuprite u so destinatu. In onore di Kupala, i rami di l'arburete sò adurnati cù fiori, è una effigy di paglia di Maria si trova vicinu à elli. A notte, hè cundottu, per chì tutti i frastichi è e malatie anu spuntatu cù u focu, perchè a dea Slavica Marena hè cunsiderata a personificazione di u friddu è a morte.

I matri inamorati necessariu sopra un incantatu per purificà i so fiammi. L'ardenti di Marena era un rituali speziale, chì era accumpagnatu da cungiuli speciali per una vita futura felice. In certi rigioni, u rituali di Maria annunziennu, cum'è a personificazione di a morte è di a malatia, hè stata cunservata, perchè l'acqua hè statu ancu cunzidiratu una forza vittoria chì allora assai piccati.