Royal Botanic Gardens


S'ellu avete prughjettatu un viaghju in Nova Zelanda è truvate in u Wellington , viaghjate à a strada di l'ochju mistieru di u mondu - i Ghjenui Rossi, chì sò un oasi unicu di vita salvatica tra u paisaghju urbanu. Questu ùn hè micca solu un parcu ordinariu, ma hè un ortu d'impurtanza naziunale, perchè hè sopravvessu da l'Esperti di l'Istitutu Reale di u Zelanda. Anu organizatu l'impurtazioni in u paese di e più stesie è di e pianti originali, assai di quali sò bè ​​stabiliti nantu à a terra di Nova Zelanda.

A riserva hè situata vicinu à u centru di Wellington , nantu à una culletta trà i distritti di Thorndon è Kelburn.

Un pocu di storia

L'idea di creà i ghjali botanichi hè vinutu à a mente di l'auturitati lucali in u 1844, quandu un terrenu di terra cun una area impurtante di 5,26 ettari hè stata apposta per elli. Però, a riserva improvisata in u centru di a cità fù creata solu in u 1868. Dui dopu à 10 anni, u territoriu di i ghjali botanici fù crescente à 21,85 ettari è ufficialamenti li garantissi l'status di una zona protetta. Hè per quessa chì parechji altipichi exotichi chì si prisentanu à quellu tempu si sò cunzidiratu com'è u più anticu in tutti i Nova Zelanda . Dopu à u 1891, a riserva hè sottumessu à a ghjuridizione di u cumuni di Wellington.

Belleza Jardines Botanichi

In questa riserva, u viaghjadore apreva più nantu à i ecosistema di i boscchi cuniferi è i boscus subtropikali di Nova Zelanda. Ci hè una varietà di exhibimenti è di presentazione staggione di i pianti più interessanti. Un locu spécié entre elle hè occupatu da un grandi fiore fiore di tulipani, chì, in u so tempu fiori, piacè maiò tutti i visitatori. I rapprisentanti di a flora, chì ghjùnsenu in u paese di i costi straneri, viranu in un rosariu appuntu designatu per elli.

Quandu u paesu si trova nantu à una muntagna, parechje caminu pittoresca porta à u so pede, chì, solu i visitori di a cità, ùn vanu à passà, ma ancu i ghjovani lucali si cammelli.

Dopu l'attraversu di a riserva, digna di capturale, avemu da nutà:

Chì avete a vede è ciò chì farà?

Sì vinutu à u giardinu cù i zitelli, sò improbabuli di abbandunà. Dopu tuttu, ci hè un pezzu ghjucatu, un capigliu chjaru chì dà l'ambienti da u veru uvizioru frescu. Pudete ancu alimentà l'ànghjuli internati chì viranu in l'acqui lucali è ùn sò micca paura di i visitori à tuttu. A sera, a riserva durante a stanza passi fabulosa: nantu à l'arburi è l'arburete ci sò parechje lucigigi, chì creanu un ambienti misteriosi inescuvale cù a so luci arraggiata.

In i jardini botanichi lucali ùn vede micca solu l'arbureti. A so dicurazioni hè a figurazioni originale in figura di i pittori è l'animali, è sculture grana da i famosi artisti lucali Drummond, Booth è Moore.

À l'estiu, a riserva possa parechje avvenimenti suciali, per esempiu, cuncerti di musica classica. U rapprisentanu di e famose opere in Sound Shel serà ricurdatu da un longu tempu grazi à l'acustiche speciali in l'aria aperta.

Sì stancu di marchjà in u giardinu, pudete vedere l'istituzione situati in u so territoriu:

Regoli di cumpurtamentu

A visita di u Giardini Reale di u Jardinu Botanicu hè gratis. Ùn restrighje a libertà di i visitatori: pudete furnà liberamente un cane à u parcu o un picnic cù l'amichi cuntrollanu à u cafe locale. Per quessa, a riserva hè un destinazione d'appastu predilettu per i turisti cù e famìglie. Inoltre, si vulete sapè più nantu à a flora lucali, assicuratevi di visità e guidate guidate gratuiti chì questi ogni quartu luni è ogni terzu tuttu di i ghjorni.

Cumu ghjunghje?

Per entra in i giardini botani nantu à u centru cintrali di a cità, avè un statu di cummerciale, avete bisognu di apprufittate di u Carnet di Wellington Cable Car , è durante u viaghju hà scopre vedere incrisciati. Pudete ottene nantu à u carru vicinu à u molu, nantu à a via Cable Car Lane. Una unica manera di viaghja $ 4.