Wellington Town Hall


In u 1904, a custruzione di un edifiziu storicu è cumpletu, chì oghje ghjè u locu per cunferenzi, festighità, esibizioni è parechji concerti. Hè nantu à u Wellington Town Hall. Hè struitu in cunfurmità cù u prughjettu di u famusu architettu Joshua Charlvors. U principiu di a so custruzzione era cusì impurtante per a capitale di Nova Zelanda chì a prima petra hè stata annunziata u 18 di ghjennaghju di u 1901 da nimu altru ch'è u rè George V V. L'ellu stessu, a festa da a creazione di l'Agljale Hennon durava cinque ghjorni.

Ciò chì vede?

Originamenti a facciata di l'edificu hè stata decurata cù un pianu romanu è di u clock tower, ma 30 anni dopu à l'apertura di questa fita, eranu smanizzati. Questu era fattu per ragioni di sicurezza in casu di un eventu terrequatu.

A data, i salotti cintrali 1500 parsoni. Chì vechja chì l'abbia megliu di tuttu, cusì hè eccustica. Ùn hè nunda chì nant'à stu locu custituiscenu cuncerti, a musica moderna è classica. Questu hè un locu cusì famosu chì quandu era ghjucatu di i Beatle legendariu è i Stile Rolling.

Hè nutate chì a parte di u Palazzu di l'Isula hè occupata da l'uffiziu di u città è u sindianu di Wellington .

Cumu ghjunghje?

Hè difficiuli di ùn avè notu a cità. Hè situatu à u cori di a cità. À quì ci sò buses № 14, 18, 35, 29, 10.