Cumu fà a rosula in u castagnu?

Bright, ardente, ternu è insanely fragranti - tuttu quì à rosi, chì sò longu cunsideratu simbulu di passione è d'amore. Quale hè di noi chì ùn vulete presumirte di rosati luxurii cultivati ​​cù i nostri propri mani? U primu passu à questu hè u correctore di rosoli in u vaghjimu. Tutte quantu per plantà e rosamine in u castagnu, pudete amparà da u nostru articulu.

Roses - u pruduzione di uvaghjaru è cura

Allora, hè decisu - avemu cultivatu rosè nantu à u nostru situ. Dopu avè principiatu? Comu a sceglie è pona una bellezza spinosa perchè l'annu nantu à a so piacevvi cù bè chjosu fragrant? E finarmenti, fate ancu pruduce i rosi in u castagnu? Strangamente abbastanza, ma in u vaghjimu ùn sò micca solu pussibuli di rosoli, ma hè ancu necessariu. U fattu hè chì i rosati posti in u vaghjimu sò assai capaci di arradichera è adatta à e cundizioni esterni. A regula più impurtante di cultivà e rosse in u vaghjimu hè di rietta di u tempu di u pruduzione di uvaghjaru.

  1. U megliu per a pianta rosassa in u vaghjimu serà a fini di sittembri è u principiu di uttrovi. Spositatu prima di stu piriu, i rosi risichi in ghjunghje in a fase di u crescente attivu, invece di esse diretti e forze per preparà per inverndu. Roses sò posti più tardi ùn avè micca u tempu di ripiglià a radiche è si congelate à i primi ghjàlle. È di sicuru avemu avertitu chì tutte l'altitudine hè applicata solu à questi varietà di rosi chì sò adattati per crecià in questa zona particulari.
  2. U sicondu, ma micca menu impurtante, puntu hè a scelta curretta di u situ per pattu . E maius rosi sughjastu in i zoni lucalizati è ben ventilati, micca propensi di stagnazioni di eau. U tarrenu annantu à u situ hà da esse fugliate è fugliate. Se u tarrenu in u situ ùn hè micca fertili, uni pochi ghjorni nanzu à a piantazione di rosi in u pitone, deverete bè fertilizante. Ma in nisun locu ùn hè impussibile di purtà à u pruduzione di u fermentore fieru fragnu - si ne scurda solu e razzi di u zuccheru s'arrizzò.
  3. A terza cunnizzione per u sfruttimu fugliale di vaghjime di u rosu hè u tempu adattatu . U ghjornu per u piantaggiu duverà esse caliu è senza ventu. Ùn hè bisognu à pruduce a rosula in cundizioni climatichi privilegiati, ancu s'ellu l'ultimi ghjorni destinati per questu caducanu. Hè megliu da prikopat finu à a primavera in u sotano o in l'invernamentu, induve a temperatura quì stà a cero gradi.
  4. È, finarmenti, a chjave principale per u successu di u pruduzione di u vaghjimu di u rosu hè a scelta bona di u materiale di piantazione . Per avè u tempu di radicali è per sopravviventi di a fretura di i frutti di u fruttu, i pianti di rosula sò dettu almenu trè rimanni è un sistema radicali ben desenvolupatu. U diamitru di u corpu cù a sarabile cù e piantini benestiti hè di 8 à 10 cm. Hè megliu di sceglie mudelli cù un sistema di razziu chjusu, postu chì in questu casu ci hè menu risicu chì l'aromu fragili seranu danici durante u trasportu. Quandu sceglie roselli cù e radichi aperti, ùn anu micca bassu è ciauru di scaccià una di e radici - avissi a essiri bianca, liscia è elàstica. Saplings cun un sistema d'arraggiu abbitatu davanti à manghjà per un pochi d'ori sò imbottiti in un bucket d'acqua. A pianta di rosi in i fiaschi di vaghjime pruduce solu i pre-razziali in a sabbia. Accogliu di e radicali duverà esse à fini d'Aostu, perchè da quandu i tempi di cultivà, anu avutu solu u pocu di sviluppà un sistema radicali.
  5. U pitbullu di pusterità per a rosula hè stata almenu 40x40x40 cm in talla, è pè piantini cun e razzii chjappi - supera u grandu di a Terra coma. U racontu di e piante hè stata sottu à a terra per assicurarà una prutezzione sicurezza da a prima ghjàlle. Dopu à u pianta, i pianti rosati sò sempre bè cundiziunate è reginu assai.
  6. L'arbulu di rosati posti in u vaghjimu precisa benestà per l'inguernu . Dunque, ancu i più variate resistenti à frisse ùn sò micca esse liberati per inchinuate senza prutezione affidativa - una strata di lapnika o di qualsiasi materiali chì cubanu.