U zitellu di 8 mesi di u zitellu, chì deve puderà?

Tutti i zitelli sò individuali, perchè e crescenzi adatti in a stessa età pò diferenziu. In ogni casu, per una orientazione apprussimatissima, ci sò normi ghjucarii cù chì i genitori ponu esse verificatu di u tempu. Cunsigliate u sviluppu di u zitellu in 8 mesi, ciò ch'ellu deve puderà fà in questa età. In novu, rinfundassi chì questi sò medite indicatori. Se u vostru figliolu ùn hà micca maestru di parechji punti, ma si sviluppa cunvene in altru, perchè u probabilmente chjucu, tutte ciò chì passa in solitu. Ùn averite micca

Habilitati è capacità di u zitellu in 8 mesi

Tanti ziteddi à questa età caddurinu, cullà nantu à u lettu è, attaccatu à u partitu, movendu versu e cose. À i 8 mesi, i zitelli ponu turnà da u so abdomen nantu à e so spinu è tornanu, pusendu è si ghjittassi in propriu.

I amici amori chì i genitori palesanu cun elli è ghjucanu. U zitellu à 8 mesi ghjucanu capisce chì ellu stessu u so nome, è sente ciò chì l'adulti tornanu da ellu. U zitellu in questu tempu spessu cumu ghjucà cumu. Fasciculusate truvà un ghjocu occupa davanti ad elli, è a mamma, chì hà chjusu e so mani. U prucessu rigala à i zitelli un piacè. Inoltre u zitellu à questa età amori è sapi quantu a ghjucà a bola, rotanti è imbuttendu, stringendu i rings nantu à a piramide. E quantu divertitu apri a lezioni cù u specchiu, perchè u zitellu ùn sia trottu in questu.

Parechji parenti sò glurificati per amparà chì à i 8 mesi un zitellu poni pròdiri sillabuli, invistiscenu anu un certu valore. Per esempiu, "ma-ma-ma" - "mamma", "sì, sì" - "dà", etc. Ancu sì i sìllabbi ùn sò micca per quessa cum'è e parolle adulthe. Per esempiu, pò chjamà u papa - "ta-ta-ta". Fighjendu u zitellu, pudete capisce quale esiste o altre sclusa è saldatura ripetite mean.

Da e cumpetenze di l'autore serviziu, pò esse nutatu chì certi zitelli à 8 mesi aprenu à mantene una mugla è drentu da ellu, fate u prugressu di maestru di u pote. Inoltre, i zitelli d'sta età pò muzzicari è di masticà à l'alimentariu inestabile, cusì avete bisognu à dà l'occasione.

Classi cù i zitelli di ott'anni

U primu annu di a vita di u zitellu hè u tempu di u sviluppu attivu. Hè bè, quandu i genitori, vulendu aiutà, spessu a cumunicari è cumpagnie cù u zitellu.

8 mesi hè l'età quandu hè pussibule inserisce u ghjocu u ghjocu, cum'è "Soroka-Soroka" è "Ladushki", u plegu di a piramide è a torre di cubbi.

Ci hè impurtante per fà massaggi è ginnastica. I pediatri cunsiglienu per quelle attività dumande. Dopu avertitu, mentre cambieghja u zitellu, sguassate cù u so mani, i so pere, turnò nantu à u so zumme è strochji a so volta. E exercici di Mattina pò include l'eserciti assignati:

  1. U sviluppu di i musculi: acchianava mani è i ghjambi, diventendu in una flexione lisa - estensione.
  2. Se u zitellu ùn si manca ancu: quandu u zitellu ùn si chjapje nantu à a so back, aghjunghjiu i peri in i ghjinochji, pusau a manu sottu à i taccasi è cun un mumentu u muvimentu u aiutà à push off and crawl.
  3. Per u sviluppu di a sperienza per sviluppà indipindente: hè necessariu chì u zitellu sappene u big fingers da e mani di u parente. Mamma o Dad hè tenuta u zitellu da i manichi. Cumu l'adulte apòstani apuglie u zitellu, perch'ellu u respiru distingue da a superficia, è rinfrisca torna. Prima, l'ascultura esse chjucu. Allora graduate anu aumentà l'amplitude. Hè impurtante per vigilà u zitellu. Hè bisognu à essa cunfortu è piacè di stu esercitu.
  4. Se u zitellu ùn venga micca bè: quandu u zitellu hè nantu à e so spine, pìglia un'occhira à u so core, sustegnu sottu à i buttiglii, aiutannulu. Hè a so cumpetizione u turnu stessu. Cusì fate in un e l'altru.
  5. Massaggio hè un cumpusitu impurtante di i prucessi di a matina, perchè aiuta per furtificà è sviluppà i musculi addattati. A prucedura hè fatta cù coghju, seguita da fretu è pezebbe, è pezzulli. Cusì, avete bisognu à passà tutte u corpu di u zitellu: da i tacchi à i dite nantu à e vostre mani.

Ancu i medichi recettanu gimnastica per a matina, ùn hè micca pruibitu di participà à queste prucessu è durante u ghjornu. Solu dopu à manghjà, devu passà almenu dui uri.