Tinta blanchissanti per i denti

Tutti sò i piacè di vede à i bianchi di neve di i stili da a TV. Surely, in questu casu assai pirsunu pensanu chì saria da esse bè per avè i stessi denti. Ma quì u pensamentu contradictori emerge chì hè prubabilmente incredibile per di mantene i denti in stu statu.

In ogni modu, mudificate di i tempi, è oghje a persona prometta pò permette di nivellu è blanqueghje i denti d'un specialista. Ma eccu ccà una seconda pregunta, cumu per assicurà a blancurità in u futuru, perchè nimu volia visità u dentista massa spessu. Induvularmenti, ci sò mètudi folkloricali di blanchi in casa, ma a so efficacezione hè assai dubbiata.

Capriccio blanzenchi di denti

Unu di i metudi di fideghja di i dentri blanchi hè un bagnu chì hè blanquecive. Hè una sustanza di gelu chì cunsiste sustenziu innanali à u corpu, cum'è l'acqua, a glicerina, u carbonate di l'ammoniu è altri. A volte, i fabriziari aghjunghjenu sapori à a cumpusizioni per un oliu refrescante. U gel hè basatu nantu à perossu di l'idrogenu, chì hè cunnisciutu parechje di e so propieture clarificate.

U principiu di i bagnati

U principiu di u lapisu per i blefferi di i denti hè bellu semplice. Sutta l'influenza di rieziu chimicu, perossu di l'idrogenu si decompose e libera oxigenu attivu. Questu oxigenu penetrà in i tissuti di u dilicatu di u dentru è l'abbicineghja. Pò esse dichjaratu chì questa prucedura hè casi identica cun denti blanchivi in ​​u dentista.

Cumu aduprà un scuru blanqueciu?

Per esse bisognu cù modu prudente è pruduttu un lápiz dentale per u branu, deve seguite certu regule:

  1. Prima di u primu usu di u lapisu com'è un metudu di blanquezione, hè megliu cunsultà cù u dentista quantu quandu sta prucedura hè pertinente per i vostri denti.
  2. A prucedimentu hè spessu realizatu duie volte à u ghjornu, in a mattina è in a sera per trè simane.
  3. Prima di u prucedimentu, hè megliu per fà sapè di i denti cù dentalli.
  4. U gelu deve esse appiicatu in accordu di l'infurmazioni nantu à l'embiu. Di solitu nantu à u lapisulinu, ci hè un sbagliu chì, à pressu di u buttone, qualchì ghjelu hè attribuitu. Hè stata appiicata in una fina capa nantu à a superficia di i denti.
  5. Dopu l'appliuzione, u gelu deve esse permessa di siccarà senza micca asciugà cù lingua o labbre, è senza fughje cù acqua per 30 minuti.

Per l'effettu per esse massima, hè bisognu di abbandunà i cigarettes è di assai prudutti di colore, cum'è bagres è frutti, zucchetti, caffè, frutti carbonati, per l'ora di usu di u lapisinu.

Avete bisogna sapire chì u lapisu spessu dà a sensibiliosa excessiva à i denti, chì pò esse frustrante. In ogni modu, questu effettu dura solu qualchì ora dopu l'applicazione di u gel.