Cumu sviluppà un zitellu in 6 mesi?

A mezza annu hè u primu stadiu impurtante in a vita di u to baveru, dopu à travaglià chì a so attività di pruprietà hà sviluppatu duramente. U vostru zitellu hè prublema di fà cuddà, currevi fà da l'abdomen nantu à a so back and back, cumpatiscenu bè cù e mani, è u so sviluppu mentale hè solu un passu di sette passaggi. Hè per quessa chì a maiò parte di i genitori t'hà interessatu à cumu suppurtà di sviluppà un zitellu in 6 mesi, perchè ùn ùn passene darrè d'altri parechji.

I sviluppà i ghjoculi per i zitelli di sta età

Ghjè in questu piriudu chì u vostru zitellu hè sempri cuminciatu à cunnosce u mondu chì u circondu, per questu hè impurtante di furnisce cù e so cundizioni per questa. Ancu s'ellu avà sviluppa ghjuculi pè i zitelli da 6 mesi sò abbundante in rappresentanza in i rispettori, avemu da cunsiderà quale elli serà più utili per u ghjovanu investigatore. Inoltre, mamma è dadinu pò ancu impurtà in modu improvisu per insignà u zitellu, chì devi esse in un formu di jocu.

Pigliate a più interessante è accessibule per tutti i parenti modi di sviluppà un zitellu:

  1. Diversificate i sensazioni tactile. Di tutte l'attivazione di sviluppu pè i zitelli 6 mesi si trova una di e più simplice è più faciule. Basta guidà u manicu di u babbu in una varietà di superficia: affittuusa è bruttissima, calda è fridda, liscia è rough - è hà bisognu di piacè. Utilizà micca solu ghjucarii, ma ancu parechje elementi di casa, cumu e cull'ellone, un pezzu di sita è di terre, ecc. Hè accettatu. Ùn vi scurdate di nome à e voce di e sensazioni chì u zitellu hè stendu à questu tempu: questu hè dinò di cuntribuisce à u sviluppu di u parolle. Preparate uni pochi sacchetti cù diversi cereali - chjuchi è grande. Quandu si sentenu micca, l'impastatu principià hà cunnisciutu micca solu cù l'oggetti di textures differenti, ma ancu avè a prima idea di a so dimensione.
  2. Pirmettenu à u zitellu per acquistà una nova visione visuale. Se ùn sapete cumu pruduttu di sviluppà un zitellu in 6-7 mesi, i sperimenti cunsigliate accumincià cù l'elementu simplice. I posti jugui micca solu vicinu à u zitellu, ma ancu à a distanza, è dicenu per l'ogetus à ellu ùn pudere micca alcuni. Cuntenevi chì eranu di culuri diffirenti, hè chjaru chì, tra d'elle, ci anu ancu mutandine, è monofonique, in quantu età in l'ombra fosche è lustru. Pujilu vicinu à u babbu diversi ghjucassi di u listessu colore è quellu chì si diffirisci fermamente d'elli cum'è di u schema di culore, è po seguite a riazione di u figliolu o figliola.
  3. Parlebbe cun parolle. Tutti l'autori di i manoli, chì parranu com capisce un zitellu à 6 mesi, accunsenu chì avete bisognu à parlà cun ellu freti à u pudente: durante l'alimenta, cambià a robba, mentre caminava. Pruvate di ripetiri i cumbini di i sonu è di u sonu chì publicheghja u publicu, cum'è "ugu", "ygy", etc. Dunque, pudete principià una conversazione improvisata cun ellu. Aduprate chjassii curtime è parole in cunvegazione è rientene tornanu à elle. Vucali vocali è catene di i sillabii pò esse cantati: per esempiu, "ma-ma-ma", "ba-ba-ba", "g-gee-ge", etc. Assicuratevi di varià a inturnianza è pronunzià i sona, per esempiu, ruteddi i labbra e infundite i pani.

Chì documenti educati sò adattati?

In u sviluppu ghjoculi per un zitellu di 6-7 mesi, hè preferitu d'utilizà: