Cume u prucessu un dimoni fora di una persona?

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà avutu cunnisciutu a predilezioni di cumu pruduce un dimostrazzioni fora di una persona, usando rituali di l'exorcismu. Tandu cumporta cusì rites pò solu e persone chì anu permessu di a chjesa . U rituali di l'esiliu hè assai periculoso, per a vittima è per a persona chì cumanda. Hè nutate chì e persone populi per l'ignorancia confundenu l'obsessione cù a malatia siculogica.

Cume a determinazione di a presenza di un dimòniu in una persona?

Per fà questu, hè necessariu di utilizà l'acqua sante, chì nisun dimòni pò vippule. Pudete vugliu in un vetru è offre à una persona. U pussessu ùn hà mai a purtassi in manu. Spray nantu à ellu cù l'acqua sante è s'ellu ci hè un dimòniu, in seguita una quema o irritazione sò nantu à u corpu. Hè nutate ancu u fattu chì u demoniu cambia duramente micca solu internamente, ma ancu per fora. Durante l'attacche, una forza forte prisenta in una persona, cumencia à a chiancià, a voce cambia, etc.

Per u diagnosticamentu, pudete cunducerete un rituali cù u salinu, chì hè cunsideratu u più faciule. Dà a persona per guardà un saccu di salini in e so mani, è poi, traspara in una padedda. Warm up for 20 minutes. è vedi s'ellu u culore di u sali hà cambiatu. S'ellu si hè ghjuntu nìvuru, allura u dimòniu hè definitu allora.

Cume u prucessu un dimoni fora di una persona?

Hè megliu invitar un sacerdotore chì guverta un ritu in a casa è aiuta à scaccià tutte l'essenziali. Dopu à questu, sopra a porta di ogni stanza, deve circundà u icona , è i rinforzii in a casa sò sbagliati cù l'acqua sante.

A preghiera per eppo u demonu hè leggugliatu durante u rituali, per quale hè necessariu preparà l'acqua recruita da un corpu di acqua neve. Per avvicinassi hè à alba. Pundu l'acqua nantu à a tavula, prossimu pianu a chjesa di a chjesa è leghjite esa preghjustu sette volte:

"U risuscitatu, servitore di Diu (nome), benedizzione, passà a croce (trè volte per crede l'acqua). Andaraghju a porta à a porta, da a porta, andaraghju in a canzone, à u latu di u fogliu. À quellu latinu hè un omu di pura accia. Cumu questu maritu cammina da u babbu di u Cristu veru è da a mamma di a Vergine Maria. Da u livante à punenti và, ripiglià l'acqua pura da i fiumi di a muntagna, perch'ellu ha rimpruverà tutte e lezioni è l'intrattenimentu di u servitore di Diu (nome), tutti i premeri è leccasi, di tutti setti setti sètti articuli, di tutti i settenti vente, da u popliteali, da u fegato , da u sangue di u calore, da u cori di u celoso, da i pulmoni, da l'ochji di u claru, da e cellue di u negru è da u corpu di u biancu. Sì, venite da passà, cumu si dice. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen. Amen. Amen ".

Allora andavanu buchjò fermu è dicendu queste tri parolle:

"Chì i mo parolle sò forte è moltu".

Turn over your left shoulder, blow, spit and drizzle in the locked water of a man who has a demon. U liquidu restante devi esse inborritu. Rituali di cunducta sò permessi per elli è per una altra persona. Pudete ancu aduprà u segnu chì avete i dimònii, chì in questu casu prutege ancu di e forze maligni - u pentagrama. Pudete applicà un pendant è un disegnu.

Rituali per espulsà un dimòniu da una altra persona

Per u ritu, avete bisognu di un icona di a Santissima Trinità, sottu a quale hè necessariu di plantà una persona pussessu. Stand up oppostu, fighjate à i vostri ochji è lettu una preghiera, perchè ùn pudere micca mancu un demonu di una persona senza ellu. Dite sse parolle:

"Cristu, sì u figliolu di u Diu in vita, hà fattu miraculi à i persone, i dimònii fughjite davanti à voi, vicinu à tè, i cecu vistu, vicinu à T'omu mortu vengu à vita, U vostru chì era crucifissu, è rescu averà, sì u chjamatu A so fede hè glurificatu da a santa croce. Signore, Figliolu di Diu, Avete guardatu in queste ochju, truvate in elli una imagina di u diavulu, avete unducimente tutti i spiriti male di u corpu di questu biancu, ma mantene questu anima. Salvu, o Signore, sì sta innocentude, difendenu da u male di tuttu eternu è eternu. Sì, venite da passà, cumu si dice. Amen. Amen. Amen ".