Rhinofaringitis - sintomi

Quandu a mucosa di u nasu è u murale posterior di a gola si insuflata, parranu di rinduglitisulite, i sintomi di quali, per regula, sò u primu segnu di friddu. In ogni casu, a natura di sta maladie ùn pò esse solu virali, ma ancu bacterial, è allergii.

Razzione di u sviluppu di rinduglitisulite

A malatia hè una cumminazzioni di rinite, chì hè una inflamazioni di a mucosa nasali è hè chjamatu populari com'è un friddu cumuni in a pupulazione, è a farinitis, una inflamazioni di a farinella, chì hè, u murale posterior di a gola (tissurale linfoidea è a mucosa).

Cusì, cù rinfarinegitis, i sintomi di ei malatieci si manifesti, è sò cundiziunati da a riurazione neurulogica di a mucosa à l'stimulu. In u turnu, pò esse:

Inoltre, i zitelli anu rinosu rinitis di u pudete è quandu anu diagnosticatu cù sarcellule, scarlatina, diputesi.

Ci hè parechje forme di inflammazioni di u nasu è di a gola.

I sintimi di rhinofaregitis aguda

I signali principali di sta forma sò bè ​​cunnisciutu da tutti i ghjente: hè bisognu di piglià un friddu, è da poi di u mumentu di u nasu, è di respira ind'u passa più difficili. In a nasofaringe, ci hè una sensazione fridda è displeghja, in a gola hè pershit. Da u nasu, u muvimentu hè secreutu, è a farina tornja russa, chì hè chjaramente visibile ancu à l'examina di casa. À u listessu tempu, a gocera mucosa hè stata edematosa, e vini sò chjaramente visibili. Ùn ci hè nisuna pesta nantu à u tissutu, è se ci hè unu, avete bisognu di vedà un duttore, per esse micca di difteria .

A voce in a forma aguda di rhinopharyngitis hè distorta, diventendu un pocu nasali. A testa in u spinu da u collu pò esse affucatu, è i gangdi lucalli chì si trovani in u collu pudessinu pocu. A tampiratura in i pazienti ùn sia senza risurgià o, almenu, ùn viaghja più da u limitu di a cundizione subfebrile (micca più di 37-37.5 ° C).

Spessu, ogni gargia adatta è chjamata angina, chì hè veramente una inflamazioni di l'amammati. A sta maladie hè accumpagnata da a februre forte è di u dulce severu mentre ingria, mentre chì cù farinitis è rinfarinegitis a ghjustizia videndu u sustegnu dopu à un sciu di tè tè, è a temperatura ùn sia senza altru.

Sintomi di Rinofarrugitis Crronii

Sì a forma aguda di a malatia ùn pò micca esse guarita cumplittamenti, una rininfutulite crònica puderà sviluppà, chì pò esse:

In i primi dui casi, duranti a rimandazioni, e pazienti sijanu di a sequenza è a ghjucazione in a gola, è cù rinfarinegitis atrofi, una toscia addulenta hè aghjunta à questi sintomi, in particulare in a notte.

Duranti l'aghormatu di a forma crunna, tutti i sintomi di rininosiarite aguda cumminata anu indicatu.

I sintimi di rhinopharyngitis allergiques

Runny nose è a garganta di goccia pò iniziaranu durante u fioru di parechji pianti è i primi manifestazioni di allergii ponu esse difficiuli di distingiri di un friddu cumuni. Se a causa di a inflamazioni di a farinuse è a nasofarinesi hè l'azzione di l'allergenu, a cundizione di u paciistu mellora quandu hè alluntanatu da l'arbureti. À u stessu tempu, a rarnopharyngitis virali generalmente hè un caratteru staticu.

Sì i 2 à 4 ghjorni di trattamentu u corpu cù u nasu ùn passanu, è a stagione di stagione fora di a finestra, vale degnu di circà l'aiutu di un allergistu. Un altru signu caracteristicu di sta forma di a malatia hè a lacrimazione è a tezza, anche si sintomi di rhinopharyngitis allergii ùn sò micca sempre apparenti.