Eserciti per stende u corpu tutale

I scienzi sò pruvatu chì, senza stretchire rigulari di i musculi, a mobilità di e articuli hè crescente, chì affettanu negativamente a qualità di vita. Eincircusi per estirar u corpu entu sò simplici, ma anu parechji vantaghji, per esempiu, diminuite a tensione musculare, aumenta a mobilità di corpus, improvisa a coordination of movements , blood circulation, etc. Tali exerciti sò utili per i persone chì sò ingaghjati in u sport, per migliurà i risultati.

Esercizii cumuli per strincà u corpu tutale

Per principià, cunzidira qualchì regula chì deve esse cunsiderata per ottene boni risultati è evite feriti:

  1. Prima di furmazione, duverà calà calà bona, perchè senza ellu risicu di ferita hè troppu altu. Hè megliu di sceglie a direzzione aerobica.
  2. Tutti l'esercizii per a stirazioni in casa si devenu esse senza u muvimentu.
  3. Duranti l'assicuranza, avete da pruvate à rilassate quant'è pussìbule, perchè in a tensione, a lotta muscular s'agrende.
  4. Hè impurtante di mantene a vostra volta in una postu di livellu, è respiru senza u viaghjate senza esse.
  5. Per avè u risultatu, avete bisognu à furmà regularmente almenu trè volte à simana. A durazione di una lettura hè di 30-50 minuti.
  6. Eincircusi per a stizza a casa si deve esse realizatu simétricamente, perdu una quantità equivalente di tempu. Inutili, u risultatu hè micca uttenutu.
  7. Minor discomfort durante a furmazione hè aggradatu, ma cù forte senses dolorosos, l'attività deve esse tolta.

Avà accede direttamentu à l'esercizii per stinzendu i musculi, chì pò esse usatu in a furmazione di casa.

  1. Per allungamentu di i musculi di u spinu . Stand in i ghjinochji, pusendu i vostri buttiglii nantu à i vostri stile, o trà elli. Puderà avanzaru è estende a manu cum'è più avanzendu pussibuli. Hè necessariu di cuntinuà à cumbattà à u pico stretchimentu in a regione cintura. À u puntu di fine, un altru hè fatta.
  2. Per allungamentu di u latissimus muscles di u spinu . Avvicinà u muru per ch'ellu era di un passu, è daveru cun una mano curta à u codice (fighjate à a stampa). Puderete u vostru corpu finu à chì tènenu tensione in a vostra volta. Chjave a pusizione è rilassate.
  3. Per allungamentu di e spalle . Pull out one arm in front of you and hold it so that is parallel with floor. Allora aghjunghje u colu cù l'altra mano è piglià u brappu in u spicu oppostu. Hè impurtante chì i movimenti sò in u pianu parallelu. Dopu questu, ripetiri lu stissu è di l'altra banda.
  4. Per stirringi e malonati è cadenti . L'attaccu di fonda sò unu di i meglii esercitazioni di stretchimentu , chì vi permette di stretchà i musculi di u spinu, nancci di i cadaveri, l'inguernu è e vindemii. Fate un fucile forte cù un pede, è cù u sicondu ghjinochju toccu u pianu. Pruvate a mantene u to pede ind'u livellu possibili. Dopu quì, exhale è fà ricunniscenza per a vanda di u ghjornu, riparazione di a pusizione. Ripetine nantu à i pedi.
  5. Per allungamentu di i musculus gluteali . Seite nantu à a spallezza, stenderà e tene per andà, è dopu, una perna curva à u ghjinochju è aghjunà e so mani. A prumessa in pressu u ghjinochju, pigliendu à a faccia. À stretching massima, assicuratevi di stà per un pezzu. Ripetine nantu à i pedi.
  6. Per allungamentu di i musculi pettuali . Per fà eserianu, fighjuleghju dirittamenti cù e so maghju ligeramente più largu chì i vostri spalle. Pettite e mani in u so spinu infernu, perchè i vostri ditte chì ponanu andà e so spalle si tornanu. A cumpagnia hè a prutezza à faccia i spaddi, tentativu di mette nove.
  7. Per allungamentu di i musculi di e maligni è di l'abdomen . Stand in i ghjinochji, pusendu pedi più largu chì a pelvis. Prima pusendu nantu à e nucali, è poi, praticà torna è si miseranu à a spalle.