Stretching in home

Stretching at home hè una parte impurtante di l'attente à u vostru corpu è e so bisognu. Cum'è sapete, esse l'esercii sò solu necessarii per i participanti in i sport è in particulari - balli. In ogni casu, l'allargamentu di a casa ùn hè micca dannu à tutti: l'eserciti ùn sò micca solu l'aghjunghje à u corpu di grazia, di plasticità è di flessibilità, ma ancu di fà u corpu più tene è attrattivi. Hè impurtante ancu chì l'alloghju in casa puderebbe cusì tranquillu u sistema nervuu, è se duverete esercitazioni di stinzazioni ogni ghjornu, puderete sferisce in più persone più calmatu è resistente a stress.

Cumu fà una stragglìa?

Stretching legs at home implica a facenu un petit set de esercizii, senza saccheghje finti, ma invece per evitari di ferita.

  1. Posa à u pianu, cuntene i petti. Palms ciappi i pedi è, senza doblegà u collu è senza pressu i vostri spalle, stendi davanti. Stretch smoothly, però ritmichi, sintianu i musculari.
  2. Stand up straight, putevi i vostri pezzi. Mantene i vostri zicchini diretti, stende e vostre palme à u pianu. Pianu a pusizione per 30 sicondi. Questu esercitivu hè bonu cum'è un stretch marks per i principianti, hè assai simplice è ùn ti pasere micca.
  3. Posa à u pianu, pigliate una pente di pene, è dàchanu l'altru è impose u to pede nantu à a superficia interna di a còscia di una strada recta. Inclineghja versu a punta recta, chjappà finu com'è pratice, è avanti.
  4. Fate a grandezza pussibuli cumportamentu, mette u coddu nantu à u pavone, mantene a vostra cerva in ind'i diretta, sway. Cambiassi i vostri zicchini è fate u stessu modu. Perchè avete bisognu di stretchjà i peri sempre, avarete bisognu chì ogni mumentu si sente in più è più faciule.
  5. Spread your legs as wide as possible, cù e to mani inclandati à u pianu è fallu. Ogni annu duie esse exercitu hà da esse fatte più più longu, cuminciendu à 20-30 seconde.

U stretchamentu propiu di e gammi ti aiutaraghju è liberà a tensione, è aumentanu l'elasticità di i musculi, è in generale sò rinfriscati, ancu s'ellu prima chì spentu tuttu u ghjornu nantu à tacchi.

Stretching of the back muscles

Stretching the back is not less important, permettèndulu di rilassà fisicu è spirituali. In questu casu, abbastanza spessu per dumandà un esercitu basu è i so derivati ​​- questu hè abbastanza bè per i risultati ripetuti.

  1. Posa à u chianu chjucu nantu à u schichu, per questu pudete ancu moviri i vostri buttiglii ochji volte, è rinviate a to back. I peri e strazii disposti unipochi più largu chì i spaddi, piani - nantu à tene (questu hè obligatoriu). Mani piacevule à u pelvis nantu à u pavone. À l'exhalazione, tira in u stomacu è tilting a testa à u mandibule, dàchanu à u cima di u spinu è stende i vostri bagnu, chì sdegnu e mani trà i vostri zicchini. In asprazione, rinvià u corpu è pigliate a pusizione di partenza. Avete bisognu di ripetiri 5-6 volta.
  2. Fate u stessu exercitu cum'è l'indicatu più appuntamentu, ma postu e so peri allungatu quantu pussibule. Fighjate u modu di respirazione scritta prima.
  3. Posa à u pianu cun i peri ammi sutta sottu. Avanzate, stendi i vostri brazzi è fà cuddà per elli. Senza da circa 20 sondi, poi rilassate è ritendu qualchì volta.

Perchè stà stridente in casa hè assai simplice, ancu un cumplettu cumplessu ùn pende più di 15 minuti. Hè ricumandemu di ripetiri ogni ghjornu di prima di andà in lettu, per esaltà l'accentu di l'estressi di i musculi in un ghjornu è avè un bonu sonnu. Sottu i strischesi ogni ghjornu, avete sentate un fughje di forza è attitudini calmu à a vita - quandu u corpu ùn hà un locu per a tensione, ancu surtite u vostru sistema nervoso.