Avena

Olii vegetali, pussede una ricchizza cumposta, aiuta in la lotta contru assai e dolenza è i segni di crescenu. Avemu vemu à e pruprietà curativi di a farina di farinata.

U pruduttu, da a strada - hè pocu scarpi, hè stata fatta da e farne di a farina d'avena per l'estrazzioni di a temperatura minimu. E grasi essenziali essenziali - oleic è linolenic acids, cusì necessariu per u funziunamentu di tutti i sistemi di corpu, sò cuntenuti in avena in una quantità di circa 70%. U pruduttu hè riccu à altri aromi poliinsatuati: palmitic, stearicu, linoléic, è vitamine A è E.

Aplicazione di a civetta

U pruduttu s'utilice in nutrimenti dietetichi com'è stimulanti per u travagliu di u fegatu, rizzi, l'orgue digestivu, u sistema cardiovascular. Pigliate u oliu d'oliu per u trattamentu ocularu - grazzi à a prisenza di vitamina A, sta storia faciliteghja a restaurà a funzioni di l'organi di a visione. A dosazione di a droga in u dietu deve esse stabbilitu da u duttore. Appartement adulti biite 2 o 3 cuchjate di mantra duranti un manghjà - hè appruvatu aghjunghje u pruduttu à i piatti chì ùn sò micca sottumessi à trattamentu termale. Per calà a preparazione o frittura, hè impussibile, esattamente, è di cuntinuà un cursu di trattamentu più di 2 - 3 simane.

Oliu d'oatmeal in cosmetologia

Hè riccu di l'acidi grassimi, vitamini è trace elementi facenu un pruduttu indispensabile à a cura di a pelle - ghjovani è esce. Sènnu un antioxidante naturali, l'oliu d'avena rallente u processu di l'anzianu, umidizza a tela, suavice, suavie è soiu.

Cum'è un cumpunente tonicu, a droga hè aghjuntu à i seruli, lozione è e shampoos. Pudete fà tuvete sè stessu: per arricchisce i cosmetti accadati, aghjunghje un coppiu di cullettes d'oliu in u ghjattu.

Cume una maschera cù a farina di avena?

A droga pò esse agghiunciata à qualsiasi face masks, a cumulazione di quale ùn serà micca affettatu da a prisenza di u pitroliu. Hè megliu dilute l'avena cù l'oliu d'oliva o a jojoba. Hè valvule per aplicar una maschera di flocculata di avena à a pelle (dilute cù l'acqua o u latte à a consistenza di moutarde), cumplementàla cù a farina d'avena, è pè a pelle à l'ochji, hè cunsigliu per aplicar u pruduttu in a so forma pura. In queste spaziu, u capu di l'epidermisa hè particularmente ghjinebriga, sensible è propensu à l'avvelenatu prematuru, cusì alimenta l'area vicinu à l'ùacchi cù vitamini è antioxidanti hè a chjave per i zitelli longi. U pruduttu hè bonu incù u melatu cum'è un cumpunente di a mascara d'nutriente.