L'anziana DiCaprio Nina Agdal accusò a rivista Sports Illustrated in corpendi

U mudellu danese Nina Agdal hè un rappresentante di u mudellu mudernu, ma micca l'apparizione facianu di parlà di novu è novu nantu à ella, ma u fattu chì ella hè l'ex amante di Leonardo DiCaprio. A ragiuni di l'apparizione di u nome di u mudellu di 25 anni in a nova era u rifiutu di a rivista Sports Illustrated per coperri cù a picciotta, chì dolite u mudellu per l'autoestimu è hà sfurzatu à scrivà una lettera aperta à Instagram.

Nina Agdal in 2017

Avè chì Agdal hà diventatu l'heroina di a rivista sei volte, ma sparti di i parametri mudele. A zitella rissi chì sta volta hè stata nigatu è hè stata vittima di cumpagnia di u tabulu di tabloid:

"Ùn aghju micca pensatu chì aghju avutu capu di stu prublema, ma ùn aghju intesu di questa pratica da altri mudelli assai volte. Quandu era scandalizatu è disappruveddu cù quandu aghju ricivutu una lettera da u mio agenziale è hà sappiutu ch'ellu ùn era "micca adattatu à u mercatu" è u mo misura ùn hà micca cunnessione cù a dichjarata in a cartera. Sì, ùn sò micca un mudellu tipicu, aghju un corpu statale è a forma di corpu, ma prima ùn hà micca firmatu! Nun fu mai magu, era sempre "nurmale" è slim. Avà capite chì ùn aghju micca entra in u tagliu prisenti di e mostranu! Questu hè una mossi! Aghju travagliatu nantu à mè in u ginè, ancu più ca d'avà.
Nina hà principiatu à l'atteru à 16 anni

Malgradu l'indignazione è u resinimentu, Nina hà ancu admessu chì alcanza a so piscia sannina:

"Sì, quandu mi teni un tamantu specie, quarchi u quartu, quarchi u settimu. Ùn sò longu più una picciutta di 16 anni chì hà prublemi cù nutrimentu è pisu, Sò una donna adulta è u mo corpu hè cambiatu. I travagliate assai è sò orguglioso di i mo risultati ".
Modelu di Photoset in 2013

U mudellu hà scrittu ch'eddu hà accunsentutu à a reta di e picsu parechji mesi fa è solu avà scunnisciutu u risultatu, chì scuzzulò a zitella:

"Scusonu pè a mè, ma nimu di e fotografia fù stati ripresu per a pubblicazione in riprisentate di ricerca".

Dopy, estensioni Nina Agdal (@ninaagdal)

Nina Agdal in a so lettera m'hà dettu micca solu di u disprezzu dulore, ma dinò di i prublemi cù a salute mentale è di un grande rottu in u travagliu da u mudellu:

"Avete fattu un passu foratu, postu chì aghju sempre sensu pressione da a industria di a moda. Quist'annu cuntene in a lotta contru i prublemi psicologichi è l'ansia in più. U sparatori era impurtante per questu sensu, cum'è ùn aghju mai sensu luminu è còmico, anchi l'età ... Invece, vogliu ringraziarici la publicazione per sta lezioni. Intantu assicuratevi dinò chì hè impurtante di difendà u nostre dirittu à l'individualità è ùn avè micca paura di voce di sti situazzioni ".

Nina hè sicura ch'ella hè stata bella

U mudellu hà tomu chì l'esempiu ùn era micca unicu in a industria di a moda è assai zitelli soffrenu di cumpurtamentu:

"Vulendu chì e donne anu amici u corpu è micca vicinu à u marcu di a industria di a moda".

Dopy, estensioni Nina Agdal (@ninaagdal)

Leghje ancu

In a pressa occidentali, hè nutatu chì a pusizioni di Nina Agdal causau una reazione ambigua. Per una banda, assai persone sustene e criticatu in a direzzione di rigioni standard di moda, ma invece, a zitella amparò chì ùn hà micca capitu l'essenza di u travagliu di u rivoluzione brillanti. Dopu tuttu, dopu à a fotugrafia hè u travagliu cullettivu di u cumpagnu artistu, u disignu, u fotografu, etc., è tutti sò dirigiti à u risultatu in a forma di una "stampa ideale" è "livellu di vendita di a rivista". Hè un "trifle" com "qualchì volte aghju un mudellu di mostra, quarchi u quartu, quarchi u sestu" vene à un risultatu imprevedibbli!