Autunno utopia 2013

In u basi oghje u vestidore di a donna ind'è a quantità minima di cose. L'articuli "must have" ci deve esse facilmente cunghjunati micca solu cù l'altri, ma cù l'altri elementi di u vestitori. U settore basatu hè distinatu da a so praticità, a versatilità è u minimalismu.

Cù cunfidenza in u vaghjimu

U ghjuvellu di u vaghjime femminili pò esse immaginatu senza capre. Avemu cunsigliatu per cumprà un capelli curtume è una capanna di coghju. L'ultima hè una opzione win-win, perchè hè una cosa solidissima chì pò esse ripetutamente cumminata cù una camisa, jeans è calzature. Una savore di ucechje è stivali di tempia aghjunghje una fiducia. In u zuccherinu di u vaghjimu ùn devi micca sminticà un petit vestitivu nìvuru. Comu una scelta, pò esse una faglia di pieno longu cù i scarpe o un vestitu di cuncerta. Un elementu mudernu di u vestitori di u castagnu di e donne serà un mantellu. Questu hè senza disputa universal attire. Semu devi esse ricordati chì si un capeddu hè spessu vistutu nantu à e ghjuvelli è capelli, hè megliu per affaccià a vostra scelta à un grandore maiò. In quantu à a scala di u culore, l'scelta hè limitata solu à i preferenzi persunalizii di u compru: grisa, blu, nera, beige.

U vestitu di u ghjuvan Battista 2013 cumpinienu perfetta un parighjatu eleganti di i scarpe, è preferibbilmente dui. Avemu cunsigliatu di cumprà leve stivali è stivali cù una cima stretta. Alcune caldi pò esse felice d'amparà chì i scarpi ùn sò micca sempre à passà à u saccu. In moda, calzati brillanti è accentu. Per fà l'imaghja cumpletta, deve esse elettu appruduzzioni cù un culore simili à u culore o struttura di i scarpi (cintura, scarpa, guanti).

Hè bisogna un ghjira di vaghjimu

Fà u penseru nantu à u vestitu ottobre di u 2013, ùn hà micca bisognu chì, anche u malu u tempu, e faldesca parevenu indumentu di u vestidore di qualsiasi nessuna. A fascia pò esse un mini o midi durata da lana, tweed o jacquard, per esempiu. U curnutu cuntenutu di u tartà pusarà i fashionisti. U settore ideale hè una cunfigurazione di cunte nìura, un saccu ghjudicatu neutru, stivali o stivali è un mantellu curtu.

In tempu frescu, un ghjudicore cù u collu sanu hè utile, perchè più chjucu hè un ciupercolu. Ùn ci vole micca à fà scopre di vestiti. Ùn tocca à esse chjucu è neru, u principale hè di mantene calore. Aghjunghjite una imaghjini di un panchju culori interessanti.

Un cardigan estendido o più breve hè indispensabile in a caduta. Un esempiu di un uttellu di vaghjime di u ventu serà una cumminazzioni di questa cosa cù jeans, pantaloni, vestiti o skirt. Cardigan - universal, è più impurtanti pratica.

Accessori autunno

Un parapu hè veramente un accessori di ughjettivu. In i mesi più chjucchi, ùn pudìanu micca dispensati guanti. Fate micca solu, ma i guanti di pelle. Li sciarpe è sciarpe sò e cose chì ùn sò micca solu cumplementari l'imaghjini, ma ancu pruteggiranu contru u ventu perforatu. I punti di u centru di questi prudutti hè chì ponu esse guasi qualchi colore, ma in ogni casu, sò ideali per una cardigan, una capanna di coghju, è un mantellu.

Se parlebbe nantu à a scala di u culore di u vestitu è ​​l'accessori, hè più faciule per cumbattà i prudutti di culori neutri. Quessi sò grisa, sabbia, mustarda è sfumezza negra. Ùn murore micca solu nantu culori scuri. Dilute l'armarii cù spazii culurati, per aghjurnà a vostra situazione. Tulipani, fogghi, marroni, vermicelli - una opcione ideali chì aghjunghjenu l'eleganza à qualsiasi nessuna. Per esempiu, pudete furnisce un sweater nìuru cù un mantellu rino. U trousers gris-marroni sò cunghjunghjini cù stivelli di cranberry ankle.

A cosa principal hè di ùn avè a paura di equilibriu à a vaddi trà luminosu è originalità, culori neutri è texturizati originali.