Caring for roses after winter

I Roses sò fiori chì causanu admirazione. In factu, hè impossibile ùn esse di piacè di a contemplazione di sti corsi naturali perfetti! Ogni tipu di rosi: stampà, curly, curb, tea-hybrid sò una excellent decorazione di u paisaghju. Ma cura di i fiori reali hè abbastanza complicata, mentre ch'ellu hè necessariu observà a rosare sistematiche di cultivà in u vostru situ. U travagliu di primavera hè particularmente labore.

Trattamentu di rosuri dopu l'invernu

I cura di rosi dopu l'inguernu furnisce una quantità d'opere:

Aperti rosi dopu l'invernu

A rimorca di u babbu di u piantaggiu di i fiori si deve esse realizatu in una manera puntuale, cum'è chì a rosula hè aperta prima crescente, i rosi puderanu da fruttu (principalmente i nocturnal), è in casu d'eliminazione tardi di u materiale di u repertoriu, l'arburi s'impeditianu di l'umida è di l'altitudine temperature. I Agrotechnicians recommandé roses d'apertura, quandu a temperatura media di ghjornu alcuna +10 ... +12 gradi.

Cunsigliu : prima di sguassà u refugiu invernu, hè cunsigliatu per piscià neve in issi roselli per impediscerà à i sappressu di penetraru à i fiori. Inoltre, hè desideriu chjamà Moustampie in piani inaccessibili à l'acelli, per distrugge i rosterti, pruvate à i corpi rosa.

Pruning roses

I cura di rosi inclusa una operazione obligataria cum'è arbusti di poda. In fattu, stu tipu di travagliu hè un trattu sanitarie, in u quale anu ricordu in bocca, rivolti è secche rivolti. I ghjardinaghju cunvivate avianu prununziatu per esse duoppu duie simani dopu a rimuzione di u babbu, per ciò chì hè chjaramente visibile chì ùn sò micca suffrutu un invierno longu. I rami sò stati trimati à a prima riney viva. In u prucessu di pruning hè a furmazione di arbusti chì cresce. Dopu chì i pianti sò stati cututi, i seculori sò trattati cù una bugia di giardinu o vegetale ordinale, da quandu da a zona radicali accuchinu i scuru recicatu durante l'invierno, allisamentu u terrenu è raccogliosa.

Proteczione contra e pesti è malatii

A quistione di cumu trattà a rosassa da l'inguernu hè assai pertinente per quelli chì sò numeriati pocu à u cultivo di rosati. Dopu tuttu, vogliu selezziunate una strumenta efficace, senza chì ne perce a so biddizza licenza. Immediately after being released from the shelter, l'arburi sò trattati per e malatie fungale cù un 3% di Bordeaux fluidu . Per preparà a suluzione, 200 g di sulfate di cobre è 200 g di caliva in 10 litri d'acqua sò dilujiti. Per cumbattà u fungus, i fungicidi sò megliu adattati, chì ponu esse usatu per propiu preventivi.

Duranti u periodu di sparghje, i caterpillari chì distrughjenu i libretti sò spessu apparezzi è i pulatorii chì succiona u zitellu. A prevenzioni d'un attachete, hè bisognu di spruta rosè cù un insecticida: Decis, Intavir, Aktara, è u tarrenu in l'urighjine hè trattatu cù Prestige o Diasianon.

Top dressing of roses in early spring

Un menu impurtante hè a dumanda di cumu furnisce i roseddi dopu l'inguernu, perchè l'alimentazione puntuale è nutrava hè una prumuzione di e crescente cum'è e surgenti. A fini di aprili - prima da maghju hè stata impiegata u fertilizante di nitrogenu. Pudete reemplazarà cù una suluzione di mullein, nitratum ammonium o usà humus. A ghjunghjene l'alimentazione hè cunsigliata per esse fatta dopu à 2 - 3 simane, è quandu u foglie sò furmati, alimentate i fiori cù nitrate di calcium, diluita à u ritmu di 1 culloca per 10 litri d'acqua, o di qualchì fertilità cumplessa. In questu casu, tutti i fertilizanti anu aghjustatu in forma di lìquidu, cù pocu pressu di 3 litri di nutrizione solu per arbulu. A rosi d'acqua hè necessariu moltu spessu, cù i primi signali di secredu a terra. Per priservà l'umidità, u sughjettu in l'arbureti sò spugliati.