Lavaera - attrazione è cura

Qualessu di noi ùn avete micca, cù un minimu di sforzu, per acquistà un bonu giardinu di fiore ben centuatu vicinu à a casa? Per ghjunghje questu hè più faciule simplu ch'è pari, hè necessariu solu di mette a bella lavatera nantu à u situ. I fiori di Lavater sò tantu cumpatori chì a pianta è a cura di elli ùn fate micca difendenzi ancu per i cultillaghji più inzergani. È a varietà di i culori è di i formi di sta pianta l'aiutà à ghjustificà in quasi ogni designu.

A piantazioni è cura di un lavater di longu tempu in terra aperta

U so nomu era una bella lavatera in onore di i fratelli Lavateri chì anu dedicatu a so vita à l'estudo di propietati medicinali di e diverse pizze. Prima di notaraghju sta piante, scuprennu vicinu à Zurigu. Dopu qualchissia, un travagliu di selezzione enormosa hè stata tandu fatta hè stata fatta è assai variate è variità di sta bella pianta hè stata rapida. Ma u maiò interesse di i giardinari hè a lavaera longa, chì u so sistema radicali putenti permette di trasfirià facilmente tutti i caprini di a natura. Per plantà una lava in u vostru area, deve seguità a seguente cunsiglii:

  1. A più ghjustificata hè u mudellu di crescita di cultivà sta pianta. À i mudi, i pusteri deve esse pitture circa 2 mesi prima di a piantazione di e piantini in a pianta aperta. U tempu ottimali per questu hè di marzu, cum'è e piantini sementati prima pò esse una besta per stende fora da a manca di u sole.
  2. I Seeds sò stati in un cuntinuu cù u filu à una prufundità di 1 cm. Per ogni varietà di lavatorie hè necessariu preparà un cuntainer separatu per fà fà più faciule per formar un beddu fiore fermu.
  3. In a fase di 2 parte chì e piantini sò sparghjati in potte sipurtate, u diametru di u quale ùn sopra micca 4-5 cm.
  4. Per assicurà chì e piantini sò maximamente fattibili, deve esse alimentatu trè volte à intervalli di 2 simane. U primu vestitu supranu hè in a primu decenniu dopu à u listinu.
  5. In a primu decenniu di maghju, una rossa forte pò esse trasplante in una aperta terra. Per fà questu, in una spettacula illuminata hà scurciate petite fogliu, fate elli cù una mistura di fertilizzanti minerali è organici, è posanu e piantini cun un capeddu di a terra. Immediatamenti dopu à u trasplante, u lavatere hè furnitu cù un regnu di pruduttu avanzatu, regnu di ghjornu.
  6. Dopu à siverza, a cura di una lavatera longu hè ridutta à u norme (almenu 1 ora in 7 ghjorni) rievamentu è affannigliannu a tarra è a fertilizazione. À a prima tappa di u sviluppu di a lava, una quantità enorma di materia uricali è di nitrogenu hè necessariu. Dopu chì a pianta righjunghjendu a mità di metru d'altitudine, a quantità di nitrogenu in vestimentu supraniali deve esse minimizzati, dà preferenza à traccia elementi: magnesiu, fosforu, manganese.