Japanese hin

A razza di i cani hè a ghjustizia giapponese o u spaniel giugno riferisce à u decoratore. U japunesi venga da u Giappone, "hin" hè traduciutu cum'è "ghjuvan". Infatti, u costu di u ghjacaru era cusì alto chì solu i persunanti richiamini puderianu pagà. Ci hè una altra traduzzione di u nomu - "ghjacaru mastru" - hè nutatu chì ella manca più o menu.

Ci hè una legenda chì a razza ghjustu japonaise urigginà da a unione di u tigru è un lione, perchè hà l'abitudini di un cat, raramenti ferma è hè neve.


Descrizzione di u mandagulu

Hin giapponese - un cane petite, senza pesu più di 3,5 kg, hà un caratteru simplice. Eppuru, quandu sò tra li babotti, ci sò individuosu viulente, ma questu hè più una rari. A maiò parte di i cani sò ubbidienti, sociables, assai emotivi. Ùn si muzzicate, s'incagliò solu in casu d'urigine, ma per difenda u prununziu preso senza ritornu. Hè megliu mori di l'admittireti ch'elli anu da offentà u amatu maestru. Mal deletion hè un pruvale, ùn sò micca paura di qualcosa, cumprese i cani grandi.

Caring for Japanese Chin

Ùn avete micca da parte di e vostre preferenze, facenu a dieta di u mandagulu. Sceglite assai nutizie di alta calidad. Sè vo site un avversu di l'alimentazione industriale di u canneddu, pudete alimentate a ghjente japunesi cù i prudutti siguenti:

L'alimentazione propria di u manduca siciliana hè una guarantzia di a so salute è di benessere.

U cane si deve lavatu una volta in 10 ghjorni. A lanna di una barca senza un sottucattimentu, per chì nurmale ùn si trova ingannata, assai ùn porta micca moltu buglia. Hè abbastanza per pittà u cane un paru volte à settimana cun un sbagliu di massa. Un capelli cutichi à u manduca japonesa hè fatta à l'estiu - u cane ùn hè cusì caliente, è hè più faciule per u dirittu di vive.

Malati di i corsi japoniali

L'ingannina ghjovanu suffrissi da i stessi malatie com'è altri cani cù i muzzles planiche. A rattura è ssezza ùn devi micca allinjamentu, questu hè a norma. Inoltre, i chinesi pò mettiri cataratte, pò avè una patella dislocated è un cumbattimentu.

Hin giapponese - un mini cane, ideale per vive in un appartamentu chjuca, serà u so adornu è u vostru bon amicu intelligente. Hè soru, i cani sò assai sensittivi à u mondu internu di i so amori è ancu capiscenu l'umore di u patrone.